Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres

Data: 2015-08-08 01:37:40
Autor: Lisciasty
Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 11:41:06 UTC+2 użytkownik kecef napisał:
Proszę o jakieś rady.

Ciężka sprawa, banki to wyjątkowo tępe organizmy. Swego czasu
szwagiera nie miała stałego adresu więc korespondencja szła do nas,
jak kupiła mieszkanie zmieniła adres formularzem w banku, ale oczywiście nic to nie dało. Słała polecone, potwierdzali jej zmianę
adresu ale bez efektu, przegięciem było jak przyszła nowa
karta kredytowa, a tydzień później pin ;)
W końcu po którejś wizycie i zrobieniu awantury,
bank dokonał tej jakże skomplikowanej operacji i przesyłki się skończyły :>

L.

Data: 2015-08-08 14:31:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres

"Lisciasty" dfa00cf0-4f49-430f-a6a2-0d84c2ef7a86@googlegroups.com

O jakim banku mowa?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-08 13:41:05
Autor: Lisciasty
Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 14:38:14 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
O jakim banku mowa?

Kredyt Bank, było to parę lat temu.

L.

Data: 2015-08-11 13:48:00
Autor: Nika
W dniu 2015-08-08 o 22:41, Lisciasty pisze:
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 14:38:14 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
O jakim banku mowa?

Kredyt Bank, było to parę lat temu.

Ha, do mnie też latami przychodziły przesyłki z Kredyt Banku na poprzednią właścicielkę, nie jakoś bardzo często. Wszystko dawałam zgodnie z instrukcjami od listonosza do zwrotów, ale jakoś do nich nie docierało.

Różne banki mają różną politykę. Teraz na nowym mieszkaniu dostawałam przesyłki na nazwiska poprzednich właścicieli z Citi i mBanku. (Ci twierdzili, ze już zgłosili zmianę adresu, ale byli tacy niepozbierani, że kto ich tam wie.) Po roku sumiennego wrzucania do zwrotów poszłam z jednym takim listem do placówki Citi, powiedziałam, że ta pani już nie mieszka pod tym adresem i listy się jakoś skończyły. W mBanku powiedzieli, ze nie mogą przyjąć i tylko użytkownik może zmienić adres, tak więc pewno te reklamówki będą mi wysyłać ad mortem defecandem. Chociaż ostatnio dawno nie pisali.

--
Nika

Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres