Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres

Data: 2015-09-02 13:16:49
Autor: Janusz
Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
Ja drukuję na kopercie:

"Adresat wyprowadził się bez podania adresu"

Wydruk na czerwono, po skosie, wygląda podobnie jak stempel poczty. Wrzucam do dowolnej skrzynki i ... już tak udało mi się z dwóch banków i jednej firmy ubezpieczeniowej zatrzymać korespondencję.

Ten pomysł zapodano mi właśnie na infolinii jednego z banków. Powiedziano, że jak dostaną list z adnotacją poczty, że adresat już nie zamieszkuje pod podanym adresem to blokują wysyłkę pod ten adres, bez jego zmiany, czy usuwania. Czy tak jest to nie wiem, ale działa :-)

Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres