Bank zmienia regulamin kart p??atniczych. Czy mo ??na rozwiÄ?zaÄ? umowÄ?

Data: 2014-02-03 22:27:02
Autor: Jacek
Bank zmienia regulamin kart p??atniczych. Czy mo ??na rozwiÄ?zaÄ? umowÄ?
Mam kartę kredytową z Deutsche Banku, z której nie korzystam.
Karta jest jeszcze ważna przez prawie 2 lata. Bank teraz zmienił regulamin kart płatniczych i byłaby to okazja, aby z karty zrezygnować bez opłat. Problem jest jednak w tym, że w regulaminie napisali, że klient może zrezygnować z karty bez opłat PRZED zmianą regulaminu, a bank powiadomi klienta i tej zmianie. Bank jednak żadnego zawiadomienia mi nie przysłał.
Czy w tej sytuacji pozostaje mi tylko płacić opłaty za kartę i czekać do wygaśnięcia ważności, czy mogę mimo wszystko zrezygnować?
Jacek

Data: 2014-02-03 23:47:48
Autor: Aicha
Bank zmienia regulamin kart p?atniczych. Czy mo?na rozwi?za? umow?
W dniu 2014-02-03 22:27, Jacek pisze:

Czy w tej sytuacji pozostaje mi tylko p³aciæ op³aty za kartê i czekaæ do
wyga¶niêcia wa¿no¶ci, czy mogê mimo wszystko zrezygnowaæ?

Nie wiem jak jest ze zwyk³ym kontem (likwidowa³am kartê przed zmianami), ale przy koncie db smart rezygnowa³am z karty ju¿ po zmianie warunków - ¿adne op³aty nie zosta³y pobrane.

--
Nie ma na tym ¶wiecie bestii podobnej z³ej kobiecie, chocia¿ bowiem
w¶ród czworonogów lew jest najsro¿szy, a w¶ród wê¿ów drakon najdzikszy,

Data: 2014-02-05 00:08:45
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:52f009a7$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Termin wypowiedzenia biegnie od chwili powiadomienia przez bank o zmianie treści umowy.

Bank zmienia regulamin kart p??atniczych. Czy mo ??na rozwiÄ?zaÄ? umowÄ?