[PRNews.pl] Bank zwraca ci 1% od wydanej kart± kwoty? Zapłać podatek!

Data: 2009-08-13 10:30:17
Autor: MarekZ
[PRNews.pl] Bank zwraca ci 1% od wydanej kart± kwoty? Zapłać podatek!
Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomo¶ci news:h60gkp$7i8$1news.dialog.net.pl...
http://prnews.pl/przeglad-prasy/bank-zwraca-ci-1-proc-od-wydanej-karta-kwoty-zaplac-podatek-42770.html

paranoja

I bardzo dobrze! Należy skończyć z uchylaniem się od opodatkowania, bo to jest po prostu wspieranie terroryzmu!

Omójboże, a ja jeszcze na dodatek ostatnio kupowałem w Tesco Colę w ofercie "druga za 50%". I korzystam z negocjowanych ofert KK z obniżonymi oprocentowaniami! Też to dopiszę do zeznania PIT! Rozważam także odprowadzenie od tych dochodów składek na ubezpieczenia społeczne oraz zdrowotne.

:)

Data: 2009-08-13 08:38:31
Autor: xbartx
Dnia Thu, 13 Aug 2009 10:30:17 +0200, MarekZ napisał(a):

Omójboże, a ja jeszcze na dodatek ostatnio kupowałem w Tesco Colę w
ofercie "druga za 50%". I korzystam z negocjowanych ofert KK z
obniĹĽonymi oprocentowaniami! TeĹĽ to dopiszÄ™ do zeznania PIT! RozwaĹĽam
także odprowadzenie od tych dochodów składek na ubezpieczenia społeczne
oraz zdrowotne.

Ja ostatnio jak szedłem na kopaną, to znalazłem taką monetę kolekcjonerską XXX lecie PRL, taka duża okrągła. I co teraz cholera? Szara strefa ze mnie czy komuch? ;)

Data: 2009-08-13 09:42:13
Autor: jacko
[PRNews.pl] Bank zwraca ci 1% od wydanej kart± kwoty? Zapłać podatek!
Rozważam także odprowadzenie od tych dochodów składek na ubezpieczenia społeczne oraz zdrowotne.

Najlepiej od razu przelej troche wiecej, bo wiadomo ze bank przetrzyma twoj przelew do nastepnej sesji elixir i po drodze ukradnie ci 0,00001 gr.

Data: 2009-08-13 20:38:46
Autor: RobertS
[...]

Jeżu kolczasty! Ciekawe czy US chce opodatkować tych, którzy otrzymuj± od banku "żyw±" gotówkę czy również tych, którzy bior± udział w promocjach np. jak wpłacisz na konto X zł to nie pobierzemy 10 zł opłaty...?

RobertS

[PRNews.pl] Bank zwraca ci 1% od wydanej kart± kwoty? Zapłać podatek!