Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...

BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...

Data: 2014-09-30 21:21:53
Autor: jakson
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
Większo¶ć z nas miała większe lub mniejsze przeboje
z Getin Online i pozostałymi klonami Czarneckiego -
- a to kasa ginęła a potem magicznie pojawiała się,
a to zalogować się nie dało, itd.,
a z ostatnich nowy "nowoczesny inaczej" interfejs.
"Pewne jak w banku" nabrało nowego znaczenia.

My¶lałem, że niżej upa¶ć się nie da - niestety myliłem się.

Niedawno założyłem konto w Banku SMART.
Już na pocz±tku były zgrzyty:

1. Dziwny interfejs.
Ok - smart nie jest i nie będzie moim "głównym" bankiem.

2. Aktywowanie karty tylko przez telefon na infolinii.
Dodzwonienie się graniczyło z cudem -
- owszem, dodzwoniłem się wiele razy,
niestety kto¶ chyba sci±ga u nich torrenty,
bo ichni VOIP tak zacinał, że nic nie dało się zrozumieć.

3. Sztywne limity wypłat z bankomatów.
10k PLN i nie da się tego w żaden sposób zwiększyć ani zmniejszyć.

Po dwóch dniach aktywowałem kartę i my¶lałem, że to koniec.
Znowu myliłem się.

Na 5 ostatnich prób zalogowania udała się tylko jedna.
Dzisiaj rano dzwonię do banku (akurat miałem czas) i mówię,
że znowu nie mogę wej¶ć na stronę banku.
Pani na infolinii zapytała jakiej przegl±darki używam
(jakby to miało znaczenie) i że to dziwne, bo u nich wszystko działa.
Ogromny, wręcz chamski tupet albo ma serwer banku na LANie, hehe.

Nie polecam tego niby-banku.

PS
W Millenium też s± takie cyrki?

Data: 2014-09-30 21:38:42
Autor: osa
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
W dniu 2014-09-30 21:21, jakson pisze:
W Millenium też s± takie cyrki?

Jaki¶ rok temu Millennium miał poważne problemy z naliczaniem promocyjnego oprocentowania na KO - co miesi±c brakowało u mnie ~20 złotych. W odpowiedzi na reklamacje zawsze twierdzili że to jednostkowy bł±d systemu... akurat, raczej taki model biznesowy! Wróciłem do nich w tym miesi±cu więc jutro przekonam się czy problem nadal występuje.

Data: 2014-10-01 17:40:55
Autor: osa
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
W dniu 2014-09-30 21:38, osa pisze:
jutro przekonam się czy problem nadal występuje.

Przekonałem się że problem występuje... w odsetkach za wrzesień brak odsetek za 30.09. Ciekawe czy w paĽdzierniku dodadz±, i zapomn± o 31.10...

Data: 2014-10-01 00:09:44
Autor: mrobak69
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
Nie przesadzaj

System dobry fakt prosty i bez fajerwerków ale wszystko czego można chcieć się dowiedzieć jest

dzwoniłem aktywować kartę - za pierwszym razem bez problemu i czekania bardzo miły pan wszystko powiedział aktywował

% masz dobry - najlepszy na rynku i jeszcze narzekasz - typowy Polak

Po co narzekasz i siejesz ferment

Data: 2014-10-01 18:11:34
Autor: S
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
W dniu 2014-10-01 09:09, mrobak69@gmail.com pisze:
Nie przesadzaj

System dobry fakt prosty i bez fajerwerków ale wszystko czego można chcieć się dowiedzieć jest

Aktywacja karty tylko przez telefon to faktycznie bardzo "smart" ;-) Nie widzę powodów, by nie można było aktywować poprzez internet.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2014-10-21 03:35:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...

<mrobak69@gmail.com> 3f9f1d9a-0eb9-4317-b61d-8a66e455f290@googlegroups.com

: Po co narzekasz i siejesz ferment

Niech zgadnę -- aby ostrzec innych?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2014-10-01 01:15:48
Autor: janek z pola
BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
jakson wrote:
 
Na 5 ostatnich prób zalogowania udała się tylko jedna.
Dzisiaj rano dzwonię do banku (akurat miałem czas) i mówię,
że znowu nie mogę wejść na stronę banku.
Pani na infolinii zapytała jakiej przeglądarki używam
(jakby to miało znaczenie) i że to dziwne, bo u nich wszystko działa.
Ogromny, wręcz chamski tupet albo ma serwer banku na LANie, hehe.

Oczywiście, że przeglądarka ma znaczenie. Jakbyś nie zauważył to od kilku lat żyjemy w świecie stron internetowych, gdzie masa rzeczy się dzieje po stronie przeglądarki.

Poza tym oczywiście że pracownicy banku mają serwer w LANie. Może nie dosłownie w takiej sieci jak masz w domu, ale generalnie serwery usług internetowych w bankach stoją w ich lokalnej infrastrukturze i taki pracownik banku ma do nich bliżej niż ktokolwiek spoza organizacji.

A tak w ogóle "nie mogę wejść na stronę banku" w 99% przypadków oznacza, że korzystasz z jakiegoś szemranego operatora dostępu do internetu, który albo upycha na małym łączu ogrom klientów, albo stosuje jakieś tricki - np. źle skonfigurowane transparent proxy, etc. Albo masz wirusa na komputerze, który
przez swoją nieudolność blokuje dostęp do stron bankowych.

Tylko, że jak umiesz pisać na usenecie, to powinieneś również umieć podać dokładniejszy opis tego "nie mogę wejść na stronę banku" - np. jaki jest komunikat w przeglądarce, co się pojawia na ekranie, etc.


Nie polecam tego niby-banku.

PS
W Millenium teĹĽ sÄ… takie cyrki?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-09-30 22:42:32
Autor: kenny.groups
BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...
W dniu ¶roda, 1 paĽdziernika 2014 01:15:48 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

A tak w ogóle "nie mogę wej¶ć na stronę banku" w 99% przypadków oznacza, że korzystasz z jakiego¶ szemranego operatora dostępu do internetu, który albo

Raczej z tego ze banku sie padlo :)

Tylko, że jak umiesz pisać na usenecie, to powiniene¶ również umieć podać dokładniejszy opis tego "nie mogę wej¶ć na stronę banku" - np. jaki jest komunikat w przegl±darce, co się pojawia na ekranie, etc.

Jak ktos korzysta z usenetu, tzn ze nie dzwoni do banku zapytac u kogo sie zepsulo, tylko uprzejmie daje znac, ze im sie zepsulo :)

Data: 2014-10-01 06:33:40
Autor: Dominik & Co
BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
Dnia 01.10.2014 kenny.groups@gmail.com <kenny.groups@gmail.com> napisał/a:

Raczej z tego ze banku sie padlo :)

System przerabiali, lokaty i kredyty doszły :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

BankSmart - a my¶lałem, że getin to dno...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona