Banki dzwonią po 19:00

Data: 2010-04-20 17:05:59
Autor: Samotnik
Banki dzwonią po 19:00
Coś się ostatnio bankom stało i zaczynają zawracać dupę wieczorami. Citi
już dwukrotnie dzwoniło z zajebistymi propozycjami jakichś kredytów
ratalnych ok. 20:00. Za pierwszym razem grzecznie zwróciłem uwagę, która
jest godzina i żeby więcej nie dzwonili, bo po pierwsze nie wyrażałem zgody
na otrzymywanie ofert i innego typu nękanie, a po drugie kulturalny
człowiek nie dzwoni do nieznajomych z ofertami wieczorem. Za drugim razem rzuciłem mięsem i jak na razie spokój. Niestety przed chwilą dzwoni mbank i pani wciska mi kredyt odnawialny. Pytam - w którym miejscu udzieliłem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w celu zawracania mi dupy, kiedy spędzam wieczór z rodziną. Pani nie wie. No kurwa mać, przecież powinna chyba wiedzieć, skoro do mnie dzwoni?

Czy banki naprawdę nie szanują swojego klienta? Telefony w środku dnia
potrafiłem znieść, jakoś. Kończyły się rzuceniem 'nie jestem
zainteresowany, dziękuję' w połowie zdania, ale było grzecznie. Telefony
wieczorami są ponad moje nerwy. Uffff....
--
Samotnik

Data: 2010-04-20 19:31:56
Autor: MarekZ
Banki dzwonią po 19:00
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhsrnmq.gu9.samotnik@localhost.localdomain...
Coś się ostatnio bankom stało i zaczynają zawracać dupę wieczorami. Citi
już dwukrotnie dzwoniło z zajebistymi propozycjami jakichś kredytów
ratalnych ok. 20:00. Za pierwszym razem grzecznie zwróciłem uwagę, która

Dziś Citi do mnie do mnie dzwoniło o 18:50. Przy czym mnie akurat to w najmniejszym stopniu nie przeszkadza. Citi dzwoni z numerów z identyfikacją, odbieranie nie jest obowiązkowe. mBank dzwoni z numerów bez identyfikacji i to jest gorsze.

Data: 2010-04-20 17:34:43
Autor: Samotnik
Banki dzwonią po 19:00
Dnia 20.04.2010 MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał/a:
[...]

To fakt, ale nieznanych. Nie każdy może sobie pozwolić na nieodbieranie
telefonów od nieznajomych. Można to sobie oczywiście jakoś tak
poorganizować, mieć kilka telefonów, ale chyba prościej jednak wymusić na
bankach, żeby nie dzwoniły...
--
Samotnik

Data: 2010-04-22 22:47:57
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Banki dzwonią po 19:00
Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:31:56 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Gdy wejdziesz do placówki Citi to czasem widać odobę, która dzwoni po
klientach i oferuje produkty i usługi. Istnieje więc szansa, że czasem
zostają też po godzinach aby wydzwaniać.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2010-04-21 02:31:18
Autor: Saiko Kila
Banki dzwonią po 19:00
Proces Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> zwrócił błąd:
Coś się ostatnio bankom stało i zaczynają zawracać dupę wieczorami. Citi
już dwukrotnie dzwoniło z zajebistymi propozycjami jakichś kredytów
ratalnych ok. 20:00.

Dopiero po 22:00 jest niekulturalnie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-04-21 07:59:50
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Banki dzwonią po 19:00

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości news:n2zgco9ychmi.dlgsaikokila.pl...
[...]

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-04-21 10:31:59
Autor: Liwiusz
Banki dzwonią po 19:00
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

   Daj linka.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-21 09:36:03
Autor:
Banki dzwonią po 19:00
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
> Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

   Daj linka.

Pokolenie profesora Google'a? ;)

http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1264159647_by_xMathis_500.jpg

Data: 2010-04-21 11:31:10
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Banki dzwonią po 19:00

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqmd60$lbg$2news.onet.pl...
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

  Daj linka.

-- Liwiusz

Od razy linka; ambasador Edward Pietkiewicz tego uczył;
a on się na tym znał; trzeba oglądać odpowiednie programy ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-04-21 11:37:41
Autor: Liwiusz
Banki dzwonią po 19:00
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Od razy linka; ambasador Edward Pietkiewicz tego uczył;
a on się na tym znał; trzeba oglądać odpowiednie programy ;-)

   Czy w ogóle tzw. etykieta zajmuje się dzwonieniem do obcych ludzi? Po co do nich dzwonić? W zależności od ważności sprawy, można rozważyć, czy dzwonić po 19, czy nie. Natomiast jeśli już porównywać telemarketing do starodawnej, nieprzystającej do obecnych realiów etyki, to należałoby uznać, że w ogóle "nie wypada" dzwonić do kogoś do domu i stręczyć mu swoje usługi.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-21 16:45:45
Autor: Saiko Kila
Banki dzwonią po 19:00
Proces "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> zwrócił błąd:

[...]

Zależy która. W internetach można znaleźć wersje: 19, 20, 22 i jeszcze
parę innych. Najczęściej widziałem godzinę 20. jako zalecaną w dzień
powszedni (np. windykatorom), ale ja jestem liberałem. Osobiście
odrzucam wszystkie rozmowy z numerów niezidentyfikowanych (z innych
bankowcy do mnie nie dzwonią) niezależnie od pory dnia i nocy.

Data: 2010-04-21 09:32:56
Autor:
Banki dzwonią po 19:00
Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał(a):
Coś się ostatnio bankom stało i zaczynają zawracać dupę wieczorami. Citi
już dwukrotnie dzwoniło z zajebistymi propozycjami jakichś kredytów
ratalnych ok. 20:00.

To się nazywa presja sprzedażowa. Zapewne dzwonią ludzie spoza banku, którzy
pracują na własny rachunek (dz.gosp.) i mają tylko umową z w/w instytucjami.
Do mnie niedawno dzwoniła starsza pani z ubezpieczeniami i przedstawiała się
jako Alior Bank. Kultura rozmowy starej daty (już niespotykana), ale niestety
nie byłem zainteresowany polisami. Znam przypadki, kiedy sytuacja była odwrotna niż przez Ciebie opisywana.
Proszono o telefon z ofertami wieczorem, bank się na to godził, po czym
dzwonił znowu w godzinach pracy. Ponownie prośba o telefon wieczorem ... i
znowu zgoda banku, i co? oczywiście kolejny raz oddzwonili w godzinach pracy.

--

Banki dzwonią po 19:00