Banki dzwonią po 19:00

Data: 2010-04-21 02:31:18
Autor: Saiko Kila
Banki dzwonią po 19:00
Proces Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> zwrócił błąd:
Coś się ostatnio bankom stało i zaczynają zawracać dupę wieczorami. Citi
już dwukrotnie dzwoniło z zajebistymi propozycjami jakichś kredytów
ratalnych ok. 20:00.

Dopiero po 22:00 jest niekulturalnie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-04-21 07:59:50
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Banki dzwonią po 19:00

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości news:n2zgco9ychmi.dlgsaikokila.pl...
[...]

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-04-21 10:31:59
Autor: Liwiusz
Banki dzwonią po 19:00
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

   Daj linka.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-21 09:36:03
Autor:
Banki dzwonią po 19:00
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
> Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

   Daj linka.

Pokolenie profesora Google'a? ;)

http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1264159647_by_xMathis_500.jpg

Data: 2010-04-21 11:31:10
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Banki dzwonią po 19:00

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqmd60$lbg$2news.onet.pl...
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Etykieta mówi inaczej: po 19 do obcych nie wypada.

  Daj linka.

-- Liwiusz

Od razy linka; ambasador Edward Pietkiewicz tego uczył;
a on się na tym znał; trzeba oglądać odpowiednie programy ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-04-21 11:37:41
Autor: Liwiusz
Banki dzwonią po 19:00
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Od razy linka; ambasador Edward Pietkiewicz tego uczył;
a on się na tym znał; trzeba oglądać odpowiednie programy ;-)

   Czy w ogóle tzw. etykieta zajmuje się dzwonieniem do obcych ludzi? Po co do nich dzwonić? W zależności od ważności sprawy, można rozważyć, czy dzwonić po 19, czy nie. Natomiast jeśli już porównywać telemarketing do starodawnej, nieprzystającej do obecnych realiów etyki, to należałoby uznać, że w ogóle "nie wypada" dzwonić do kogoś do domu i stręczyć mu swoje usługi.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-21 16:45:45
Autor: Saiko Kila
Banki dzwonią po 19:00
Proces "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> zwrócił błąd:

[...]

Zależy która. W internetach można znaleźć wersje: 19, 20, 22 i jeszcze
parę innych. Najczęściej widziałem godzinę 20. jako zalecaną w dzień
powszedni (np. windykatorom), ale ja jestem liberałem. Osobiście
odrzucam wszystkie rozmowy z numerów niezidentyfikowanych (z innych
bankowcy do mnie nie dzwonią) niezależnie od pory dnia i nocy.