Banki - handel danymi?

Data: 2010-02-22 10:48:59
Autor: Aicha
Banki - handel danymi?
Czy ktoś zakładając konto w DB lub innym banku miał telefon od SMG/KRC?
Bo ja przed chwilą (wniosek złożony w ub. tygodniu).

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-02-22 20:54:26
Autor: corner
Banki - handel danymi?

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:hltk13$j6v$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy ktoś zakładając konto w DB lub innym banku miał telefon od SMG/KRC?
Bo ja przed chwilą (wniosek złożony w ub. tygodniu).

A telefon dotyczył usług DB? Jeśli tak, to pewnie oni sami zatrudnili sobie firmę do badań opinii.

A jeśli telefon dotyczył czegoś niezwiązanego z DB, przyjmij, że to zbieg okoliczoności. Takie firmy badawcze czasami losują sobie numery.

Data: 2010-02-22 22:02:59
Autor: Aicha
Banki - handel danymi?
Użytkownik "corner" napisał:

> Czy ktoś zakładając konto w DB lub innym banku miał telefon od
> SMG/KRC? Bo ja przed chwilą (wniosek złożony w ub. tygodniu).
A telefon dotyczył usług DB?

Nie, pasty do zębów :)

przyjmij, że to zbieg
okoliczoności. Takie firmy badawcze czasami losują sobie numery.

Nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale nigdzie go nie podawałam
oprócz tego jednego banku.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-02-22 22:04:27
Autor: corner
Banki - handel danymi?

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:hlus1u$mab$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale nigdzie go nie podawałam
oprócz tego jednego banku.

No to przecież piszę, że numery są czasami losowane. Żeby wylosować liczbę, nie trzeba jej od nikogo kupować. Zapewne ankieter na początku zapytał czy dodzwonił się do osoby prywatnej.

Data: 2010-02-22 23:23:58
Autor: Aicha
Banki - handel danymi?
Użytkownik "corner" napisał:

Zapewne ankieter na początku zapytał czy
dodzwonił się do osoby prywatnej.

Nie. Od razu było pytanie czy należę do danego przedziału wieku.

--
Pozdrawiam - Aicha

Banki - handel danymi?