Banki mnie 艣ledz膮

Data: 2010-11-05 19:28:09
Autor: Krzysztof Halasa
Banki mnie 艣ledz膮
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

W zwi膮zku z budow膮 domu pod koniec pa藕dziernika naruszy艂em swoje
limity w koncie osobistym (tzw linia debetowa). Jest to chwilowa
po偶yczka do czasu up艂ynnienia innych aktyw贸w gie艂dowych. Og贸lnie w
dw贸ch bankach by艂o to 2x5000z艂 (z ca艂ej sumy 20tys limit贸w). Dzisiaj
rano zadzwoni艂 do mnie inny bank, na literk臋 C w kt贸rym posiadam
kredytowego Golda. Mieli taka oto propozycje. Czy nie chcia艂bym
zamieni膰 10tys limitu na karcie, na 鈥瀙o偶yczk臋 got贸wkow膮 na 12%鈥.

A te 12%, to jest wlasnie RRSO, czy moze jakies nominalne
oprocentowanie, do ktorego doliczyc trzeba nie wiadomo ile?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-11-05 21:17:22
Autor: Jan Strybyszewski
Banki mnie 艣ledz膮
[...]

A myslisz ze w Lukasie i mbanku te 14% to RRSO. Oczywiscie ze nie.

Data: 2010-11-06 12:10:04
Autor: Krzysztof Halasa
Banki mnie 艣ledz膮
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

A myslisz ze w Lukasie i mbanku te 14% to RRSO. Oczywiscie ze nie.

Nie ma w tym oczywistego. Jak dla mnie, kredyty z RRSO > 20% to jest
oferta, ktorej miejsce jest jedynie w koszu.
Ale podobno ludzie uzywaja tez Providentow itp, wiec w sumie moze byc
gorzej.
--
Krzysztof Halasa

Banki mnie 艣ledz膮