Banki należy zlkiwidować

Data: 2011-03-13 15:19:59
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować
Banki okradają ludzi i pasożytują na nich. Kadry urzędników bankowych kosztują dodatkowo gromne pieniądze, a mogliby ci ludzie pracować np. w fabrykach.
Powinien być tylko jeden Bank Narodowy i PKO ewentualnie jeszcze jeden handlowy. Ludzie powinni dostawać wypłatę na rekę i nie mieć z tego tytułu pobieranych jakichkolwiek prowizji. Opłaty powinny być również umożliwione w kasie danego odbiorcy, ewentualnie dla leniwych na poczcie za minimalną opłatą, jak było w dobrych czasach PRLu. I to by było na tyle...

boukun

Data: 2011-03-13 08:16:37
Autor: Antenka
Banki należy zlkiwidować
On 13 Mar, 15:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Banki okradaj ludzi i paso ytuj na nich. Kadry urz dnik w bankowych kosztuj
dodatkowo gromne pieni dze, a mogliby ci ludzie pracowa np. w fabrykach.
Powinien by tylko jeden Bank Narodowy i PKO ewentualnie jeszcze jeden handlowy.
Ludzie powinni dostawa wyp at na rek i nie mie z tego tytu u pobieranych
jakichkolwiek prowizji. Op aty powinny by r wnie umo liwione w kasie danego
odbiorcy, ewentualnie dla leniwych na poczcie za minimaln op at , jak by o w
dobrych czasach PRLu. I to by by o na tyle...

boukun

Najpierw zlikwidujmy ten antypolski rząd! do kazamatów  z nimi , za to
co zrobili i nadal robią. : - /

Antenka

Data: 2011-03-13 19:29:17
Autor: Wiesiaczek
Banki należy zlkiwidować
On Sun, 13 Mar 2011 08:16:37 -0700, Antenka wrote:

[...]

Żeby zlikwidować rząd, trzeba mieć (oprócz rozumu Antenko - hehehe ) jakiś rząd alternatywny, a nie partię z tego samego systemu, która będzie prowadziła politykę taką samą jak ta zlikwidowana.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-13 09:19:48
Autor: Tzva Adonai
Banki należy zlkiwidować
boukun napisał(a):

Banki okradaj� ludzi i paso�ytuj� na nich.

Jak już będziecie likwidować te banki, to wcześnie dajcie mi cynk..
Przyjadę do Polski i wezmę sobie dom na hipotekę...

Data: 2011-03-13 22:26:51
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:00382392-85f3-4a54-bbba-a6ef5e0e218dr6g2000vbo.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Banki okradaj� ludzi i paso�ytuj� na nich.

Jak już będziecie likwidować te banki, to wcześnie dajcie mi cynk..
Przyjadę do Polski i wezmę sobie dom na hipotekę...
-- -- -- -- -- -- -- --
I co z tego, dom ci i tak przepadnie...

boukun

Data: 2011-03-13 17:06:40
Autor: Anatol
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilik9m$6cn$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przecież jest PKO i każdy kto czuje sie okradany w innym banku może korzystać z jego usług. Można też poszukać banku który przynosi straty a więc ma marżę ujemną czyli dopłaca do kosztu obsługi klientów (prze wiele lat taka mozliwość była w BGŻ).

Ludzie powinni dostawać wypłatę na rekę i nie mieć z tego tytułu pobieranych jakichkolwiek prowizji.

To z czego mają być finansowane płace i koszty eksploatacji pomieszczeń, systemów informatycznych, obowiązkowe depozyty w NBP, rezerwa kasowa oraz kredyty niesolidnych kredytobiorców (np. stoczni i kopalń) ?

Opłaty powinny być również umożliwione w kasie danego odbiorcy, ewentualnie dla leniwych na poczcie za minimalną opłatą, jak było w dobrych czasach PRLu.

W PRL banki okradały posiadaczy depozytów (w tym książeczek mieszkaniowych i przedpłat na samochody) z ich siły nabywczej, przelewy dewizowe z zagranicy były rekwirowane przez państwo (obywatel dostawał w zamian bony) a koszt przelewów złotówkowych to był ustalony % wartości (ale nie mniej niż minimum w zł). Kredyty mieszkaniowe były tylko dla uprzywielejowanych (tzn. tych którzy ewentualnie mieli przydział - same chęci, ciężka praca i oszczędzanie nie miały żadnego znaczenia w uzyskaniu takiego przydziału). W ogóle nie było kredytów na zakup samochodów - kasę trzeba było wpłacać z góry na nieoprocentwoane konto i po kilku latachczekania , przy odbiorze trzeba było jeszcze dopłacić do różnicy w cenie).

Np. w mBanku prowadzenia konta, użytkowanie karty płatniczej, przelewy oraz wypłaty z bankomatów Euronetu są bezpłatne,a oprecntwoanie depoytów sięga stopy inflacji - w PRL nie do pomyślenia.

Anatol

Data: 2011-03-13 22:26:08
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:iliq2m$rkq$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Taaa, w tyłku bank ci dopłaci... Pieniądze ludzie powinni dostawać na rekę, a dopiero jak ktoś nie chce, może iść do PKO... i utrzymywać darmozjadów...

boukun

Data: 2011-03-13 23:02:59
Autor: Anatol
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iljd8r$a60$1mx1.internetia.pl...

Taaa, w tyłku bank ci dopłaci... Pieniądze ludzie powinni dostawać na rekę, a dopiero jak ktoś nie chce, może iść do PKO... i utrzymywać darmozjadów...

Może sobie wypłacić z bankomatu.

Anatol

Data: 2011-03-13 23:15:25
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:iljeup$tqj$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Dziad swoje, baba swoje.. Ile ty masz lat synku?

boukun

Data: 2011-03-13 20:43:58
Autor: the_foe
Banki należy zlkiwidować
W dniu 2011-03-13 15:19, boukun pisze:
Powinien być tylko jeden Bank Narodowy i PKO ewentualnie jeszcze jeden
handlowy.

a kredyt gdzie dostane?

--
the_foe

Data: 2011-03-13 22:31:09
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilj6pq$s0e$4news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-03-13 15:19, boukun pisze:
Powinien być tylko jeden Bank Narodowy i PKO ewentualnie jeszcze jeden
handlowy.

a kredyt gdzie dostane?
the_foe

Buuaaahhhaaahhhaaa. A kto to takie coś wymyslił? Ja w swoim życiu nigdy nie żyłem na kredyt. Najpier się oszczędza, a potem kupuje, o ile byłbyś bogatszy, mając odsetki, zamias samemu odsetki spłacać...
W PRLu były bez oprocentowania kasy zapomogowo pożyczkowe i było git...

A teraz na każdym rogu dziewczyny po ogólniaku rozdają dla polskiej cioemnoty i biedoty ulotki z providenta czy innej krwiopijczej instytucji...

boukun

Data: 2011-03-13 15:31:04
Autor: Hans Kloss
Banki należy zlkiwidować
On 13 Mar, 22:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Buuaaahhhaaahhhaaa. A kto to takie co wymysli ? Ja w swoim yciu nigdy nie
y em na kredyt.

Widać od razu żeś menel. Kredytu nie bierze się na przeżarcie i
przechlanie tylko na inwestycje- jak sobie wyobrażasz rozkręcenie
najmniejszej nawet firemki bez kredytu? Głupi fotel dentystyczny to
drobne 200 tysięcy złociszy, kogo stać na taki wydatek od reki? Na
pewno nie przeciętnego absolwenta stomatologii...
J-23

Data: 2011-03-14 02:54:22
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8972c708-c7b5-4dd7-8c7a-825ed7cca919a26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Po to jest teraz Unia, żeby dostawać bezzwrotne kredyty przygłupie... Ja dostałem z pośredniaka 19.400,- na swój sprzęt...

boukun

Data: 2011-03-13 23:50:28
Autor: the_foe
Banki należy zlkiwidować
W dniu 2011-03-13 22:31, boukun pisze:
Buuaaahhhaaahhhaaa. A kto to takie coś wymyslił? Ja w swoim życiu nigdy
nie żyłem na kredyt. Najpier się oszczędza, a potem kupuje, o ile byłbyś
bogatszy, mając odsetki, zamias samemu odsetki spłacać...

http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwignia_finansowa

wiekszosc ludzi z listy forbesa zaczynala na kredytach.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 02:51:39
Autor: boukun
Banki należy zlkiwidować

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:iljhnj$2bl$2news.dialog.net.pl...
[...]

Taaak, tak ci w forbsie napisali...
A każdy kapitalista wie, że pierwszy milion trzeba ukraść...

boukun

Banki należy zlkiwidować