Banki w komuszej Hiszpani sa tak zdesperowane ze chca placic klientom za wklady dodatkowo +5%

Data: 2010-11-29 12:27:12
Autor: Grzegorz Z.
Banki w komuszej Hiszpani sa tak zdesperowane ze chca placic klientom za wklady dodatkowo +5%
Dnia Mon, 29 Nov 2010 03:23:59 -0800, muto2100 napisał(a):

http://www.businessinsider.com/spanish-banks-are-so-desperate-for-
funding-theyr-2010-11#ixzz16aZMgUnt

Eeetam, nie tylko u nich. U nas w komuszej Polsce sieć Play jest tak zdesperowana że dostałem od nich 60 zł na rozmowy za to że prepaida przeniosłem z Taktaka do nich.

Banki w komuszej Hiszpani sa tak zdesperowane ze chca placic klientom za wklady dodatkowo +5%