Banki z dostępem do funduszy inw. - proszę o sugestie

Data: 2009-11-22 21:10:47
Autor: gm
Banki z dostępem do funduszy inw. - proszę o sugestie
Z jakiego banku obecnie korzystasz?

Data: 2009-11-23 03:09:43
Autor: Bruno
Użytkownik "gm" <gm@gm.gm> napisał w wiadomości news:hec5s9$j3l$1achot.icm.edu.pl...
Z jakiego banku obecnie korzystasz?

Mam konto firmowe w mBanku - gdzie korzystam z tego o czym pisze przedmówca - acz gryzie mnie brak krótkich lokat. Konto firmowe oprocentowane jest na zero procent to raz, dwa, że od funduszy odprowadzac musze podwójne opodatkowanie.
Obok tego mam VVBankDirect, ale jest dosć toporny.

Czy obok prywatnego mBanku - coś jeszcze jest do polecenia?

Pozdrowienia
Bruno

Data: 2009-11-23 16:13:29
Autor: RobertS
Banki z dostępem do funduszy inw. - proszę o sugestie

od funduszy odprowadzac musze podwójne opodatkowanie.

co dokładnie masz na myśli? żaden bank nie jest beneficjentem podatków dochodowym, jak już to płatnikiem, ale to nie jest od niego zależne

Czy obok prywatnego mBanku - coś jeszcze jest do polecenia?

Multibank, to samo + lokata nawet 1-dniowa

RobertS

Banki z dostępem do funduszy inw. - proszę o sugestie