Banki - zaczyna mnie to mocno pienić !!

Data: 2014-05-22 21:21:24
Autor: Stachu Chebel
Banki - zaczyna mnie to mocno pienić !!
I bynajmniej nie chodzi mi o prostytutki typu Kevin Spacey, Chuck Norris i ten nasz aktor Marek Jaki¶Tam.. Ale do Wuja Wacka dzień w dzień wpierdzielaj± mi na moj± posesję te badziewia reklamowe, a ja muszę bulić za wywóz ¶mieci !!

Boszsz.....

Data: 2014-05-23 12:18:37
Autor: Fritz
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ba9e68be-7458-4e57-b5f9-59220ecefe4agooglegroups.com...
[...]

To jest ta dobroć kapitalizmu, życie na kredyt, POwiniene¶ się cieszyć...
Nic innego im tak nie urosło, jak banki...

Banki - zaczyna mnie to mocno pienić !!