Bankomat DnBnord zaginął

Data: 2010-03-12 17:30:05
Autor: xbartx
Bankomat DnBnord zaginął

Korzystałem od czasu do czasu z bankomatu DnBnord, zlokalizowanego centralnie w placówce tego banku. Podjeżdżam dzisiaj po pracy a moim oczom ukazał się Euronet. Sprzęt fizycznie ten sam miejsce to samo tylko oprogramowanie musi być inne, no i są nalepki Euronetu. Większy zjadł słabszego czy bankowi się po prostu własna sieć jednak nie opłacała. Jedyne co na minus to że teraz Euronet wolniej wypłaca kasę.

Data: 2010-03-12 09:58:05
Autor: Erazmus
Bankomat DnBnord zaginął
On 12 Mar, 18:30, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Może to nadal bankomat DnBnord tylko nowe nalepki nakleili ?
Na bankomatach DB też są nalepki Euronetu ale dalej są to bankomaty
własne banku. Jedyna zmiana to  że bank pozbył się zarządzania
bankomatami  na rzecz Euronetu.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-12 20:40:17
Autor: Valdi
Bankomat DnBnord zaginął
"Erazmus"

[...]

Czy nadal w takich bankomatach np. mBank kasuje prowizję za wypłatę?
Pamiętam, że kilka razy się na takie cuda naciąłem...

Data: 2010-03-12 23:13:32
Autor: Erazmus
Bankomat DnBnord zaginął
On 12 Mar, 20:40, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

Czy nadal w takich bankomatach np. mBank kasuje prowizję za wypłatę?
Pamiętam, że kilka razy się na takie cuda naciąłem...

Dokładnie tak dlatego polecam zapoznać się z listą bankomatów Euronetu
przed skorzystaniem http://www.euronetpolska.pl/p,62,_bankomaty.html

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-12 18:53:53
Autor: Jooseff
Bankomat DnBnord zaginął
Dnia 12-03-2010 o 18:30:05 xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

[...]

DnBnord pozbył się wszystkich swoich bankomatów na rzecz Euronetu.
W tym tygodniu biegali jak opętani i przekazywali sobie sprzęt z rąk do  rąk :)

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Bankomat DnBnord zaginął