Bankomat ewentualnie kantor w Bieszczadach

Data: 2011-08-26 15:47:24
Autor: Marcin Lubojański
Bankomat ewentualnie kantor w Bieszczadach
Witam,
Czy w samych Bieszczadach znajdę gdzieś bankomat (Wetlina, Cisna i okolice)?
Ewentualnie kantor ze znośnymi kursami (czynny w sobotę).

Będę jechać od strony Słowacji i nie wiem czy muszę odbić na Krosno ew. Sanok czy mogę jechać bezpośrednio w góry.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-08-26 16:36:50
Autor: Marcin Lubojański
W dniu 2011-08-26 15:47, Marcin Lubojański pisze:
[...]

Znalazłem informację że w Cisnej powinien być bankomat PKO BP.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-08-26 16:37:18
Autor: pI
Bankomat ewentualnie kantor w Bieszczadach
Fri, 26 Aug 2011 15:47:24 +0200, na pl.rec.gory, Marcin Lubojański
napisał(a):

Witam,
Czy w samych Bieszczadach znajdę gdzieś bankomat (Wetlina, Cisna i okolice)?
Ewentualnie kantor ze znośnymi kursami (czynny w sobotę).

Bankomat na pewno był w Polańczyku. Od Cisnej nie jest to jakoś
specjalnie daleko, choć dość krętą drogą z jednym "ciekawym" mostkiem ;)

W samej Cisnej Zumi podaje, że jest bankomat PKO BP, ale naocznie nie
widziałem.

--
pI

Data: 2011-08-26 16:59:53
Autor: Wojciech Wierba
napisał(a):

[...]

W Cisnej bankomat PKO BP jest w budynku Urzędu Gminy (tamże placówka banku) przy drodze z Cisnej w stronę Baligrodu.
W Wetlinie bańkomatu nie stwierdzono.
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-08-27 09:43:09
Autor: Piotr Szechyński
Bankomat ewentualnie kantor w Bieszczadach

Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał w wiadomości news:j3885d$nhd$1news.onet.pl...

Wita,

Czy w samych Bieszczadach znajdę gdzieś bankomat (Wetlina, Cisna i okolice)?

W Cisnej tak jak podano, poza tym na przyszłość, bankomaty masz m.in. w Komańczy, Baligrodzie, Lutowiskach i Czarnej.

Piotr Szechyński
www.twojebieszczady.pl
www.facebook.com/twojebieszczady
http://bieszczadzkieforum.pl
www.komancza.info

Data: 2011-08-27 07:12:03
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 27 Sie, 09:43, "Piotr Szechyński" <wolv...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usen...@op.pl> napisał w
> [...]

W Cisnej tak jak podano, poza tym na przyszłość, bankomaty masz m.in. w
Komańczy, Baligrodzie, Lutowiskach i Czarnej.

Bankomaty są w: Cisnej, Baligrodzie, kilka w Polańczyku, Solinie na
zaporze, kilka
 w Lesku, Ustrzykach D.i Zagórzu, Olszanicy, Czarnej, Lutowiskach,
Komańczy, kartą można płacić w prawie wszystkich obiektach, w tym w
sklepie w Ustrzykach Górnych, w części obiektów w Wetlinie.

Data: 2011-08-27 16:52:54
Autor: J_K_K

http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=bankomaty&loc=&cId=&sId=&moreCities=#page:1,byMap:1,x:22.4155136,y:49.3072512,scale:8

--
Pzdr

JKK

Bankomat ewentualnie kantor w Bieszczadach