Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z konta pobrało ...getin

Data: 2013-02-24 16:02:38
Autor: Karolczak
Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z konta pobrało ...getin
Witam
Wkurzyłem się okropnie. Bankomat nie wypłacił pieniędzy - pisało ze nie moze byc zrealizowane, teraz patrze na konto i ubyło 200 zł i jest w tranzakcjach tak jakbym wypłacił.
Mieliscie takie przypadki ??

Data: 2013-02-24 16:07:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-24 16:02, Karolczak pisze:
[...]

Czyli już nie w blokadach? Masz kwit z bankomatu?

--
Liwiusz

Data: 2013-02-24 16:10:39
Autor: Karolczak
W dniu 2013-02-24 16:07, Liwiusz pisze:
[...]

Nie mam żadnego kwitu bo na monitorku pisało że operacja nie moze byc zrealizowana.

Data: 2013-02-24 16:19:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-24 16:10, Karolczak pisze:
[...]

A pierwsza część pytania?

--
Liwiusz

Data: 2013-02-24 16:24:25
Autor: Karolczak
W dniu 2013-02-24 16:19, Liwiusz pisze:
[...]

Jutro juz sprawdze, bo nie pamietam loginu do konta. A jakby były w blokadach to co ? Ew nie w blokadach ??
Szlag mnie trafia.

Data: 2013-02-24 16:56:25
Autor: mx
Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z konta pobrało ...getin
A jakby były w blokadach to co ?

Za 7 dni blokada wygaśnie i kasa wróci.

Ew nie w blokadach ??

Tzn. kasa wypłacona, reklamację składaj. To nieprawdopodobne, tylko we własnych bankomatach możliwe.

Szlag mnie trafia.

Też miałem, karta Synca i ATM (Automatic Teller Machine) BPS-u.

Data: 2013-02-24 18:51:20
Autor: Maruda
W dniu 2013-02-24 16:24, Karolczak pisze:

Jutro juz sprawdze, bo nie pamietam loginu do konta.

Po takim zdaniu należy Ci się ban na tej grupie.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-02-24 19:54:10
Autor: Andrzej Kubiak
Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z ko nta pobrało ...getin
Dnia Sun, 24 Feb 2013 18:51:20 +0100, Maruda napisa³(a):

Po takim zdaniu nale¿y Ci siê ban na tej grupie.

Bo ty akurat najwiêcej w tej kwestii mo¿esz. A swoj± drog±, jak chcesz to
zrealizowaæ?

AK

Data: 2013-02-24 20:58:54
Autor: Jarek S.
Bankomat nie wyp³aci³ pieniêdzy a z konta pobra³o ...getin

U¿ytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:512a5318$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-24 16:24, Karolczak pisze:

Jutro juz sprawdze, bo nie pamietam loginu do konta.

Po takim zdaniu nale¿y Ci siê ban na tej grupie.

tatu¶ z ORMO?

Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z konta pobrało ...getin