Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

Data: 2013-12-31 12:14:23
Autor: Benny
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Z racji, iż miałem pilny zakup w sklepie bez POS-owym musiałem gdzieś wypłacić gotówke. W pobliżu nie było bankomatu, była za to Poczta. Przypomniałem sobie o reklamie Bankomatu w okienku. Dziarsko wszedłem, jest ewidentny szyld bankomat w okienku. Skoro bankomat to wypłacam kartą Synca. Pytam pani, czy jest jakaś opłata? Nie, jedynie opłata w pańskim banku za wypłatę gotówki. Skoro tak to ok, bankomaty mam za free. Jednak bankomat w okienku - nie jest bankomatem. Synecek zabrał mi 10 zł za wypłatę środków w innym banku. Niestety po fakcie jak sprawdziłem na stronie poczty - rzeczywiście tak księgowana jest ta opłata. TO PO CO NAZWA BANKOMAT W OKIENKU? Nie mam pretensji do pani urzędzniczki, ale widoczny napis, iż bankomat w okienku nie jest bankomatem winien być. Według mnie sprawa do UOKiKu o zmianę nazwy usługi, która wprowadza w błąd klienta.

Data: 2013-12-31 21:43:50
Autor: Joossef
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
W dniu 31.12.2013 o 21:14 Benny <jgfatsongac@gmail.com> pisze:

Z racji, iĹź miałem pilny zakup w sklepie bez POS-owym musiałem gdzieś  wypłacić gotĂłwke. W pobliĹźu nie było bankomatu, była za to Poczta.  Przypomniałem sobie o reklamie Bankomatu w okienku. Dziarsko wszedłem,  jest ewidentny szyld bankomat w okienku. Skoro bankomat to wypłacam  kartą Synca. Pytam pani, czy jest jakaś opłata? Nie, jedynie opłata w  pańskim banku za wypłatę gotĂłwki. Skoro tak to ok, bankomaty mam za  free. Jednak bankomat w okienku - nie jest bankomatem. Synecek zabrał mi  10 zł za wypłatę środkĂłw w innym banku. Niestety po fakcie jak  sprawdziłem na stronie poczty - rzeczywiście tak księgowana jest ta  opłata. TO PO CO NAZWA BANKOMAT W OKIENKU? Nie mam pretensji do pani  urzędzniczki, ale widoczny napis, iĹź bankomat w okienku nie jest  bankomatem winien być. Według mnie sprawa do UOKiKu o zmianę nazwy  usługi, ktĂłra wprowadza w błąd klienta.

Było już tyle razy...
Ostatnio przed świętami.
Trzeba czytac umowy. I wywieszki na poczcie.
A nie narzekać.
A co ma do tego UOKIK? PrzecieĹź kobieta wyraĹşnie Ci powiedziała, Ĺźe bank  pobierze opłatę za wypłatę.
To do kogo masz pretensje?

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-01 01:05:25
Autor: Chris94
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Dnia Tue, 31 Dec 2013 21:43:50 +0100, Joossef napisał(a):

Było już tyle razy...
Ostatnio przed świętami.

I co z tego?
Czy użytkownicy kart płatniczych maja obowiązek czytania p.b.b?

Trzeba czytac umowy.

A widzisz gdzieś w umowie o kartę płatniczą zapis, że za wypłatę na
poczcie jest dodatkowa opłata?

I wywieszki na poczcie.

Wywieszka mówiła, że tam jest "bankomat w okienku".

A co ma do tego UOKIK?

Jeśli reklama używa określenia "bankomat w okienku", to ewidentnie
wprowadza klienta w błąd. A to już jest robota dla UOKiK.

Przecież kobieta wyraźnie Ci powiedziała, że bank  pobierze opłatę za wypłatę.

Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to powinno być za darmo
także z "bankomatu w okienku".

To do kogo masz pretensje?

Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
"bankomatem w okienku".

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-01-01 01:43:49
Autor: Joossef
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
W dniu 01.01.2014 o 01:05 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

ciach - bzdury

Trzeba czytac umowy.

A widzisz gdzieś w umowie o kartę płatniczą zapis, że za wypłatę na
poczcie jest dodatkowa opłata?
Nie, ale widzę zapis mĂłwiący o prowizji za wypłatę gotĂłwki przy pomocy  karty.
I umiem czytać.

I wywieszki na poczcie.

Wywieszka mówiła, że tam jest "bankomat w okienku".
Tak to jest jak ktoś tępo wierzy reklamie.
W każdej poczcie są tabliczki z informacją:
"Wypłata gotĂłwki z bankowej karty elektronicznej przy pomocy terminali POS  znajdujących się w placĂłwkach pocztowych jest traktowana jak wypłata  gotĂłwki w oddziale banku."
Ślepy by zauważył.

A co ma do tego UOKIK?

Jeśli reklama używa określenia "bankomat w okienku", to ewidentnie
wprowadza klienta w błąd. A to już jest robota dla UOKiK.
Było.
UOKIK nie dopatrzył się nieprawidłowości, ponieważ:
patrz wyĹźej :)

Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
"bankomatem w okienku".
Wina leĹźy po stronie osoby, ktĂłra Ĺźyje pod szklanym kloszem i primo nie  czyta informacji wywieszonej nad okienkiem, nie słucha wyjaśnień  pracownicy poczty, secundo, nie dotarło do niej to o czym świadomi  uĹźytkownicy kart wiedzą od ponad siedmiu lat.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-01 02:06:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Joossef" op.w8zgbbbtms06zs@ms

: Ślepy by zauważył.

Joossef -- my tutaj budujemy dobre relacje z bankami.
(dobre dla nas, nie dla banków)
I raczej nie chcemy burzyć tego dobra.

Nie mówię, że tutaj nie można chwalić banków -- można,
ale inaczej; przykładowo kontrastując:

 -- w innych bankach nie notuję takiego dziadostwa
    czy takiej nieuczciwości bądź tak skandalicznego
    podejścia do tematu...

 -- inne banki nie drwią z klientów

 -- inny bank by tak nie postąpił...

Ewentualne konflikty pomiędzy klientami i bankami
należy rozwiązywać na korzyść klientów, nie banków.

Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)

Data: 2014-01-01 02:23:01
Autor: Joossef
W dniu 01.01.2014 o 02:06 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:

Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)
Leszku, i tutaj się z Tobą zgadzam w 100%

Szczęśliwego Nowego!
I zdrowia :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-01 07:44:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Joossef" op.w8zh4ny6ms06zs@ms

Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)

: Leszku, i tutaj się z Tobą zgadzam w 100%

: Szczęśliwego Nowego!
: I zdrowia :)

Nawzajem. :) Bankom też życzę zdrowia -- zdrowego
podejścia do klienta i do pracy, którą można wręcz
nazwać swego rodzaju misją. Aby powiedzenie

  Pewne jak w banku

miało swoje pokrycie w rzeczywistości. :) I aby
określenie

  Instytucja zaufania publicznego

także miało swoją wartość.

Życzę też dobrym bankom dużych zysków.
Niestety Wiewiórek nie mogę nazwać dobrymi.

W październiku bank ode mnie dostał to, co chciał dostać,
ale orzeszków mi nie dał. Dostał to, co chciał, ale
o dzień za późno -- ale gdyby bank pracował poprawnie,
dostałby na czas. Ja nie musiałem zwlekać do ostatniego
dnia, ale gdyby bank nie zawinił, pieniądze doszłyby na
czas i od decyzji banku zależy, czy mi da za październik
orzeszki, czy nie da.

-=-

IMO mylące reklamy typu ,,bankomat w okienku'' należy
zlikwidować a Pocztówkę obciążyć stratami. Niech traci
ten, kto wprowadza w błąd, nie zaś ten, kto daje się
złapać w sidła zastawiane na naiwnych czy nieświadomych.
Życie nie jest wojną i ,,zachowywanie szczególnej czujności''
na każdym kroku jest IMO złem.

Niech banki współpracują z nami -- nie zaś wojują przeciwko nam.

-=-

  bankomat w okienku -- -- -- -- -- -- -._____.-- > jednoznacznie za free
  wypłaty z bankomatów za free -- -`

Ten, kto wprowadza w błąd powinien ponieść koszty naprawy tego błędu.
Tu wprowadzającym jest IMO Pocztówka.

Data: 2014-01-01 15:00:16
Autor: Budzik
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Użytkownik Joossef xxxgrimeksxxx@gmail.com ...

Wywieszka mówiła, że tam jest "bankomat w okienku".
Tak to jest jak ktoś tępo wierzy reklamie.

Masz prawo do podejścia: reklama kłamie i nic w tym dziwnego.
Ale UOKIK już pokazał kilka razy że ci tkorzy mają takie podejscie płacą czasami słone kary....

Data: 2014-01-01 16:14:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Budzik" XnsA2A899DF49FC7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Masz prawo do podejścia: reklama kłamie i nic w tym dziwnego.
Ale UOKIK już pokazał kilka razy że ci tkorzy mają takie podejscie płacą
czasami słone kary....

Więc niech Pocztówka zapłaci stosowną karę za wprowadzanie
klientów w błąd i narażanie tychże klientów na straty.

Data: 2014-01-02 16:22:04
Autor: xbartx
Dnia Wed, 01 Jan 2014 16:14:15 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Więc niech Pocztówka zapłaci stosowną karę za wprowadzanie klientów w
błąd i narażanie tychże klientów na straty.

I to niby ma pomóc - przełożenie pieniędzy z jednej kieszeni do drugiej?

Xenocide

Data: 2014-01-03 05:14:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"xbartx" la43nc$u6i$1@node1.news.atman.pl

Więc niech Pocztówka zapłaci stosowną karę za wprowadzanie klientów w
błąd i narażanie tychże klientów na straty.

I to niby ma pomóc - przełożenie pieniędzy z jednej kieszeni do drugiej?

Niech zapłaci na rzecz tych, których oszukała.
Z kary można utrzymać urzędnika, który odnajdzie
poszkodowanych i wypłaci im odszkodowania. Skąd
Poczta państwowa ma wziąć pieniądze? Może
z w wynagrodzeń szefostwa mądrego_inaczej.

Lansowany jest pogląd -- państwowy czyli nijak niekaralny,
nieodpowiedzialny, niereformowalny, niekotrolowlany...

Data: 2014-01-01 20:48:31
Autor: Chris94
Dnia Wed, 01 Jan 2014 01:43:49 +0100, Joossef napisał(a):

Jeśli reklama używa określenia "bankomat w okienku", to ewidentnie
wprowadza klienta w błąd. A to już jest robota dla UOKiK.
Było.
UOKIK nie dopatrzył się nieprawidłowości, ponieważ:
patrz wyżej :)

UOKiK rozpatrywał tylko kwestię pobierania prowizji od realizowanych na
poczcie wypłat z karty, a nie brał jeszcze wówczas pod uwagę
wprowadzającej w błąd reklamy, posługującej się określeniem "bankomat w
okienku".
Przypominam, że Provident też próbował być taki cwany i właśnie
skończyło się to dla niego karą w wysokości 13 mln zł: http://www.polskieradio.pl/42/259/Artykul/1014088,UOKiK-Provident-zaplaci-blisko-13-mln-zl-kary-Firma-wprowadzala-klientow-w-blad-

Data: 2014-01-01 01:57:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Chris94" 52c35bcb$0$2141$65785112@news.neostrada.pl

Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to powinno
być za darmo także z "bankomatu w okienku".

Co we mnie nie budzi wątpliwości.

Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
"bankomatem w okienku".

Wina leży (jak to często bywa) po obu stronach -- po
stronie tego, kto nazwał tak i po stronie tego, kto
nie usuwa/likwiduje tej mylącej nazwy. Leżałaby także
po naszej stronie, gdybyśmy przymykali oczęta na te
poczynania.

Data: 2014-01-02 16:23:57
Autor: xbartx
Dnia Wed, 01 Jan 2014 01:05:25 +0100, Chris94 napisał(a):

Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to powinno być za darmo
takĹźe z "bankomatu w okienku".

Patrząc literalnie to "bankomat" a "bankomat w okienku" IMO to dwie zupełnie różne rzeczy.

Xenocide

Data: 2014-01-03 05:11:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"xbartx" la43qt$u6i$2@node1.news.atman.pl

Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to
powinno być za darmo także z "bankomatu w okienku".

Patrząc literalnie to "bankomat" a "bankomat w okienku"
IMO to dwie zupełnie różne rzeczy.

Tak, jak:

 () 'samochód' i 'samochód  w garażu'
 () 'buty' i 'buty w pudełku'
 () 'długopis' i 'długopis w kieszeni marynarki niewojennej'
 () 'statek' i 'statek w porcie'
 () 'kobieta' i 'kobieta w sukience'
 () 'fryzjer' i 'fryzjer w podwórku'
 () 'matactwo' i 'matactwo w biały dzień' ...

Data: 2014-01-03 15:47:33
Autor: jg
Dnia Fri, 3 Jan 2014 05:11:42 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

ta, i 'samochod na półce'...
EOT

--
jg

Data: 2014-01-03 16:44:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Wojciech Bancer" slrnlcdjmt.g2c.proteus@pl-test.org

 () 'matactwo' i 'matactwo w biały dzień' ...

piłka i piłka do metalu.

Bankomat W okienku, nie DO okienka. ;)

"jg" 14v373sj1bl6l.ofh5oxb18t6k$.dlg@40tude.net

 () 'samochód' i 'samochód  w garażu'

ta, i 'samochod na półce'...

Bankomat W okienku, nie NA okienku. ;)
Są samochody sprzedawane z półki. Dosłownie -- z półki.
Widziałem nawet (w TV) taką sprzedaż Smartów Mercedesa.

Data: 2014-01-03 15:53:16
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-01-03, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

 () 'matactwo' i 'matactwo w biały dzień' ...

piłka i piłka do metalu.

BP, NBSP

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-01-03 16:28:06
Autor: sqlwiel
On 2014-01-03, Eneuel Leszek Ciszewski<prosze@czytac.fontem.lucida.console>  wrote:

[...]

  () 'matactwo' i 'matactwo w biały dzień' ...

piłka i piłka do metalu.

BP, NBSP

jak wyżej, ale...
"piłka", to sprzęt sportowy lub dyscyplina sportowa bądź zabawa ruchowa.
Do metalu, to jest piła.
Nie wiem za to jak wygląda "piła do upadłego".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-03 16:47:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"sqlwiel" 52c6d6fe$0$2150$65785112@news.neostrada.pl

jak wyżej, ale...
"piłka", to sprzęt sportowy lub dyscyplina sportowa bądź zabawa ruchowa.
Do metalu, to jest piła.
Nie wiem za to jak wygląda "piła do upadłego".

Też nie wiem, ale myślę, że Piła, to miejscowość jak każda inna. ;)

Data: 2014-01-04 19:46:07
Autor: Karol Misiukiewicz
Dnia Wed, 1 Jan 2014 01:05:25 +0100, Chris94 napisał(a):

[...]

ale pisząc tutaj o tym nic nie zmienisz, trzeba napisać do UOKiK

Data: 2014-01-01 15:00:15
Autor: Budzik
[...]

A co ma do tego UOKIK? Przecież kobieta wyraźnie Ci powiedziała, że
bank  pobierze opłatę za wypłatę.
To do kogo masz pretensje?

Naprawde nie rozumiesz?
Wypłacił z bankomatu (tak sie nazywało to miejsce według opisów poczty) a bankomaty ma za free.
A jedna pobrali opłatę.
To jest ok?

Data: 2014-01-01 16:49:41
Autor: Joossef
W dniu 01.01.2014 o 16:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Ale właśnie po interwencji UOKIKu Poczta wprowadziła wywieszki mĂłwiące o  tym, Ĺźe za wypłatę w okienku bank pobiera dodatkową opłatę. O tym samym  informuje kaĹźdorazowo pracownik poczty. Po prostu niefortunna jest nazwa  usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, Ĺźe moloch coś z tym zrobi.
Tym bardziej, że do samej nazwy UOKIK się nie doczepił.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-01-01 18:00:16
Autor: Budzik
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Użytkownik Joossef xxxgrimeksxxx@gmail.com ...

Po prostu niefortunna jest nazwa  usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, że moloch coś z tym zrobi.
Tym bardziej, że do samej nazwy UOKIK się nie doczepił.

No to moze pora doczepić się do nazwy przez UOKIK to wtedy moloch zmieni...

Data: 2014-01-02 00:51:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Joossef" op.w80l83gyms06zs@ms

: usługi ale nikt z nas chyba nie wierzy, że moloch coś z tym zrobi.

Jestem człowiekiem głębokiej wiary -- wierzę w to, że Pocztówka zostanie ukarana.

[a jednak to prawda, że Joossef stracił wiarę na swe stare lata... ale żeby
aż tak nisko upaść, aby z tronu papieskiego przywędrować tutaj?... mnie coś
tu nie pasuje -- bo jeśli Joossef jest prawdomówny (a jest, skoro pisze, że
nikt z nas nie wierzy -- czyli i siebie ma na swej myśli) to chyba wiary do
końca nie utracił?... a może utracił wiarę jedynie jako Benek?... nadal coś
tu nie pasuje...]

Data: 2014-01-01 20:23:35
Autor: jg
Dnia Wed, 1 Jan 2014 15:00:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Wypłacił z bankomatu (tak sie nazywało to miejsce według opisów poczty)

jesli tak to wina poczty i powinna kase zwrocic, ale moze to nigdzie nie
zostalo nazwane bankomat, tylko "bankomat w okienku", wtedy mozna sobie co
najwyzej ponarzekac na mylaca nazwe...

--
jg

Data: 2014-01-01 21:30:50
Autor: Budzik
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Użytkownik jg fake@fake.pl ...

[...]

Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

Oj, ludzie lubią byc oszukiwani...

Data: 2014-01-01 22:49:01
Autor: jg
Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:30:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik jg fake@fake.pl ...

[...]

wielka, niewielka... w sumie jest to subiektywne, zalezne od konsekwencji
tej roznicy dla danej osoby... na pewno jest to cos roznego...

--
jg

Data: 2014-01-02 00:56:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"jg" 31mhpvrhfwg9$.1o3p0nto9vbdy.dlg@40tude.net

Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

wielka, niewielka... w sumie jest to subiektywne, zalezne od konsekwencji
tej roznicy dla danej osoby... na pewno jest to cos roznego...

Na pewno nie. SyneCek nie rozdzielał bankomatów na w_okienkowe
i inne, zatem miał na swej myśli wszelkie bankomaty. Bądź
wszelkie na terenie Polski.

 -- Skąd ta prowizja?
 -- Za wypłatę z bankomatu.
 -- Przecież wypłaty z bankomatów nie są obłożone prowizją.
 -- Ale to nie był 'bankomat', ale 'bankomat w Polsce'.

Data: 2014-01-02 02:00:14
Autor: Budzik
[...]

Trzeba zacząć jeszcze bardziej uważać w sklepach.
Masło kanapkowe może juz nie być maslem, samochod osobowy samochodem a ubezpieczenie OC z pakietem dla aktywnych juz nie musi byc ubezpieczeniem OC tylko np. paczuszką 10g piasku....

Data: 2014-01-02 00:53:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Budzik" XnsA2A8E2AB3AA6Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

  bankomat
  bankomat w banku
  bankomat w okienku
  bankomat w galerii handlowej
  bankomat w przejściu podziemnym...

Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

Data: 2014-01-02 02:00:14
Autor: Budzik
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z
krzesłem. ;)

Ale nadal jest krzesłem.
Ma tylko dodatkowe funkcje.

Data: 2014-01-02 11:46:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Budzik" XnsA2A91B2A9A1FBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ale nadal jest krzesłem.
Ma tylko dodatkowe funkcje.

To prawda. Nadal jest krzesłem, na którym można usiąść.

Uśmieranie na krześle elektrycznym ma w związku z tym wady,
dlatego zbudowano komory gazowe, gdzie skazaniec nie siedzi
(co mogłoby źle wpłynąć na jego kręgosłup) ale leży.

 -- Czy oskarżony chce coś jeszcze dodać?
 -- Proszę o to, abym nie siedział zbyt długo, gdy już zapadnie wyrok.
 -- Sąd przychyla się do prośby. Napięcie zostanie podwyższone tak,
    aby odsiadka trwała jak najkrócej.

Bankomaty dzielimy na:

 -- okienkowe
 -- marmurowe
 -- wolno stojące
 -- szybko wydające

a skutki skorzystania ze złego bankomatu mogą być

 -- daleko idące

Data: 2014-01-03 08:24:21
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-01-01 22:30, Budzik pisze:

[...]

"Krzesło", a "krzesło elektryczne" ? ;)

Oj, ludzie lubią byc oszukiwani...

Lubią. Patrz wybory.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-01-02 23:48:00
Autor: Kris
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 08:24:21 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
Lubiďż˝. Patrz wybory.
Na kogo głosowałes? Na kogo proponujeszs głosować w kolejnych wyborach?

Data: 2014-01-03 14:50:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

"Kris" 1c3c92b4-ac01-47ad-bffa-de8c6d0cb03f@googlegroups.com

: Na kogo głosowałes?

Ja chętnie zagłosuję na tego, kto zauważy, że mam prawo
do życia, że jestem człowiekiem, że należy mi oddać moją
własność, że nie wolno nade mną znęcać się itd...

Na razie chętnych brak -- każdy polityk zbyt mocno boi
się Kościoła rzymskokatolickiego a zbyt słabo boi się
Boga, choć Bóg bywa nie tylko okrutniejszy od tego
Kościoła, ale jest znacznie silniejszy od tegoż
Kościoła a historia uczy, że:

 () nie ma człowieka, który by prowadził wojnę przeciwko
    Kościołowi rzymskokatolickiemu i przegrałby ją :)

 () Kościół wielu swych sojuszników porzucił,
    oszukał, zdradził, wyklął...

 () każdy, kto broni Kościoła wcześniej czy później musi
    zamienić argumenty na przemoc bądź filozofię typu:

   -- nie znasz się,
   -- jesteś głupi,
   -- nie masz racji
   -- zostaniesz potępiony...

Lutra wyklęto między innymi za to, że:

 () chciał przekładać Pismo Święte na języki narodowe
    -- dziś KRK szczyci się tymi przekładami, którymi
    podporządkowuje się Chrystusowi polecającemu
    niesienie Dobrej Nowiny całemu światu i który
    dał swym uczniom ,,dar języków''...

 () sprzeciwiał się pobieraniu zapłaty za rozgrzeszania
    czy odpusty -- dziś KRK szczyci się tym, że czyni tak,
    jak pragnie Chrystus: ,,darmo dostaliście, darmo dawajcie''...

Władysław Jagiełło poprowadził wojnę przeciwko papieskim
rycerzom i choć walecznością oraz kunsztem wojennym
ustępował papieżowi na każdym kroku -- wygrał bitwę
pod Grunwaldem! Wygrał, gdyż tak chciał Bóg.

Muzłmanie nie tylko wyparli krzyżowców ze swych ziem,
ale obecnie najeżdżają rzymskokatolicką Europę...

Ani prawosławna Rosja nie przegrała z Hitlerem, ani anglikańska Wielka Brytania.

Od samego początku swego istnienia KRK traci swe wpływy.
Odpadły ludy wybierające prawosławie czy protestantyzm.
Jan Paweł II nie tylko nie przyłączył do Rzymu/Watykanu
wyznawców monoteizmu, ale utracił Chiny, Indie, uznał
swoją porażkę w walce o Rosję, obecnie odpadają dawne
ziemie RON -- Białoruś i Ukraina... Od dawna słychać,
że ostoją KRK jest tylko Ameryka Południowa
i (oczywiście?) Filipiny. ;)

A jednak Polaków paraliżuje strach przed kapłanami,
z których nawet HSienkiewicz wyśmiewał się na każdym kroku.

-=-

Póki co -- ignoruje wybory. :)

: Na kogo proponujeszs głosować w kolejnych wyborach?

Na tego, kto będzie Ci służył jako Twój reprezentant.
Kiedyś zastanawiałem się nad ludźmi, którzy wybrali
sobie cara, by mu służyć i aby bać się go... Byłem
zdumiony!!! I zaślepiony zarazem -- toż tak właśnie
postępują obecnie Polacy! -- wybierają kogoś, aby
mu służyć i aby bać się go!!!

Na tego, kto poważnie chce pracować dla dobra
społeczeństwa -- karmiącego przecież takiego
przywódcę, czy choćby parlamentarzystę, bądź
urzędnika... :)

Każdy ma swoje cele osobiste i wszyscy mają jakieś cele wspólne.

Wszędzie ludzie chcą jeść, spać spokojnie, zdobywać umiejętności
i wiedzę, rozmnażać się, wychowywać dzieci itd... Każdy mądry
potrafi pojąć potrzebę istnienia kompromisów, dzięki którym
ludzie nie tylko mogą współżyć ze sobą pokojowo, ale wręcz
są sobie wzajemnie potrzebni. Każdy też ma jakieś poczucie
sprawiedliwości i nikt nie jest głupi, choć zwykle ludzie
ukrywają swoją mądrość -- często z powodu obaw, czasami
z powodu nieśmiałości, bywa, że z lenistwa...

 () po co wybierać kogoś, kto nie dotrzymuje słowa?
     -- Tusk i jego obietnice podatkowe
 () po co wybierać kogoś, kto terroryzuje i nie przyjmuje
    żadnej krytyki
     -- Komorowski z głupim Fryczem i odważnym Ukraińcem
     -- Kaczyński straszący stryczkiem Tuskowi i ślepo
        podporządkowany ludziom takim jak Rydzyk

BTW Rydzyka...

  () Przyznajcie się!! Kto z was słyszał o Rydzyku?
     Kto z was wie, kim on jest i z jakimi dziełami
  można go kojarzyć? Chyba nie ma Polaka, który nie
  wie, że redemptorysta Rydzyk budował (uczciwie bądź
  nie -- to osobna sprawa) takie dzieła jak -- Radio
  Maryja, Telewizję Trwam fundację Lux Veritatis...

 () A teraz zastanówcie się nad tym, kto jest obecnie
    prymasem Polski. Kardynała SWyszyńskiego każdy zna.
 Po nim nastąpił arcybiskup JGlemp, którego ponoć wybrał
 SWyszyński, nie zaś Jan Paweł II. A później? Kto był
 później i kto jest teraz prymasem?...

A jednak Rydzyka każdy zna, podczas gdy postacie prymasów
są mniej znane. ;) Kto przewodniczy obecnie Episkopatowi? Itd...

Na szczęście Rydzyk stracił swoje poparcie. ZZiobro (lakmus
Rydzyka) jak partia (SP) nie jest już nawet na granicy
progu wyborczego, ale jest wręcz na granicy istnienia w ogóle.

A jednak był czas, że prezydent RP, Lech Kaczyński wolał
pogodzić się obrażeniem swej małżonki niż rozstać się
z Rydzykiem! Rydzyk przyrównał prezydentowi do szamba,
którego nie należy mylić z perfumerią... Gdyby ktoś
tak obraził moją żonę, zażądałbym przeprosin i zagroziłbym
zrzeknięciem się urzędu w razie nieprzeproszenia. Gdy to
mówiłem przed laty -- nazywano mnie głupcem. Dziś wielu
uważa, że taki manewr (Rydzyk na pewno by nie przeprosił)
uratowałby nie tylko honor państwu Kaczyńskim, ale także
uchroniłby przed śmiercią w Smoleńśku...

Inna sprawa, że Tusk nieźle wynagrodził rodziny poległych.
Być może wielu uważa, że odszkodowania są droższe niż życie.

-=-

IMO nie ma (kurz na meblach nie zwiększa wysokości mebli -- to
nawet mniej niż margines; tak i z głupcami, których praktycznie
nie ma) ludzi głupich -- są natomiast nieodważni czy leniwi.
Skoro nie jesteście głupcami -- wybierzcie ludzi godnych
sprawowania tak zwanej władzy. Poczujcie się obywatelami
czynnie zaangażowanymi w rozwój/życie swego kraju.

-=-

Ja  nie mogę wybrać tego, kto uważa, że metropolita Ozorowski
jest Bogiem. :) DTusk zapowiedział wprawdzie nieklękanie przed
duchownymi
   (na co ma zgodę samej Stolicy Apostolskiej, gdyż Benedykt XVI
   każdemu człowiekowi zezwolił na takie nieklękanie, biskup
   Pieronek dał wykładnię plebsowi, a papież Franciszek tej
   zgody nie uchylił)
ale (jak u DTuska zwykle bywa) obietnicy swej nie dotrzymał...

Data: 2014-01-03 11:21:49
Autor: Budzik
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

Było...

Data: 2014-01-01 00:59:30
Autor: brum
[OT]Re: Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Nie mam pretensji do pani urzędzniczki

I slusznie, to nie urzędniczka.

Data: 2014-01-02 11:50:51
Autor: Benny
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Tak, z bankomatem w okienku nie mozna zrobić czegoś takiego: http://www..wprost.pl/ar/425553/Kielce-wysadzili-bankomat-w-powietrze/

Nazwa jest ewidentnie myląca. Dopisku nie widziałem, nie wiem gdzie się znajduje, na pewno nie w miejscu widocznym w momencie wypłaty. UOKiK nic nie zrobi bo ręka rękę myje. Ciekawe jak bardzo wzrosły przychody prowizyjne banków dzięki "bankomatowi w okienku".

Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku