Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku

Data: 2014-01-02 11:50:51
Autor: Benny
Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
Tak, z bankomatem w okienku nie mozna zrobić czegoś takiego: http://www..wprost.pl/ar/425553/Kielce-wysadzili-bankomat-w-powietrze/

Nazwa jest ewidentnie myląca. Dopisku nie widziałem, nie wiem gdzie się znajduje, na pewno nie w miejscu widocznym w momencie wypłaty. UOKiK nic nie zrobi bo ręka rękę myje. Ciekawe jak bardzo wzrosły przychody prowizyjne banków dzięki "bankomatowi w okienku".

Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku