Bankomaty BZWBK

Data: 2009-05-30 18:45:24
Autor: jureq
Bankomaty BZWBK
Dnia Sat, 30 May 2009 15:05:55 +0200, Karol Y napisał(a):

Witam. Czy w sieci bankomatów BZWBK, można wejść do menu wyboru kwoty,
wpisując błędny pin? Albo czy po trzykrotnie błędnym wpisaniu, karta i
tak nie jest blokowana? Tak jest tylko u nich, czy to ja jestem "w
tyle"?

Nie tylko u nich. Dawno temu zdarzyło mi się to samo w Euronecie i w Pekao (karta nie-Pekao). Sprawdzanie PIN-u następowało dopiero w momencie próby obciążenia rachunku.

Data: 2009-05-30 21:42:44
Autor: zlotowinfo
Bankomaty BZWBK
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:gvrus4$lso$1news.onet.pl...
[...]

potwierdzam euronet dopiero przy próbie finalizacji sprawdza pin
debetówka mbank

Data: 2009-05-30 21:43:38
Autor: Karol Y
Bankomaty BZWBK
Witam. Czy w sieci bankomatów BZWBK, mo¿na wej¶æ do menu wyboru kwoty,
wpisuj±c b³êdny pin? Albo czy po trzykrotnie b³êdnym wpisaniu, karta i
tak nie jest blokowana? Tak jest tylko u nich, czy to ja jestem "w
tyle"?

Nie tylko u nich. Dawno temu zdarzy³o mi siê to samo w Euronecie i w
Pekao (karta nie-Pekao). Sprawdzanie PIN-u nastêpowa³o dopiero w momencie
próby obci±¿enia rachunku.

Tak siê w³a¶nie zastanawia³em, bo mi siê przytrafi³o ;-) Dodatkowo, z rozpêdu i "zonka" ¿e co¶ jest nie tak, próbowa³em 4 razy i dopiero za czwartym do mnie dosz³o, ¿e mam dalej kartê w ³apie.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-30 22:35:54
Autor: wiatrak
Bankomaty BZWBK

U¿ytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gvrp2t$29j$1node1.news.atman.pl...

Tak siê w³a¶nie zastanawia³em, bo mi siê przytrafi³o ;-) Dodatkowo, z rozpêdu i "zonka" ¿e co¶ jest nie tak, próbowa³em 4 razy i dopiero za czwartym do mnie dosz³o, ¿e mam dalej kartê w ³apie.

 Jak ci mia³o zablokowaæ kartê, jezeli nie by³a w³o¿ona i bamkomat nie wiedzia³ jakiej karty dotyczy twoje wbijanie pinu.

wiatrak

Data: 2009-05-31 17:37:57
Autor: Karol Y
Bankomaty BZWBK
[...]

Mam na mysli to, ¿e po ¼le wpisanym pinie nie wyda³o mi siê dziwne, ¿e bankomat zwróci³ mi karte. Dopiero potem to zrozumialem i dotar³o do mnie, ¿e na szcze¶cie karte jeszcze mam.

Wyt³umaczy³em? ;-)

--
Mateusz Bogusz

Bankomaty BZWBK