Bankomaty Euronet - nowa funkcjonalność

Data: 2012-12-02 04:28:33
Autor: Kris
Bankomaty Euronet - nowa funkcjonalność
W dniu piątek, 30 listopada 2012 22:53:06 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
Ostatnio mi na osiedlu nowego Euroneta postawili, znaczy najpierw postawili Biedronkę, bo jeszcze ich pewnie za mało jest. Kiedy to w końcu pierdolnie?

Mnie to nie przeszkadza. z rok temu postawili Biedronke 200m od mojego domu i bardzo mnie to cieszy
No dobra ale ja nie o tym. No i ostatnio tak się zdarzyło, że

kilka razy tam byłem w tygodniowych odstępach. Wczoraj kilkam PIN a tam podświetlona opcja pierwsza z prawej "wypłać 50 zł bez wydruku potwierdzenia" czy jakoś tak. Muszę przyznać, że zadziało od razu bez pudła, bo kliknąłem cholera, mimo że miałem 100 sobie wyciągnąć. W sumie tutaj według mnie plus dla Euronetu, bo ja osobiście potwierdzeń nigdy nie biorę, więc jeszcze szybciej to idzie.
Ale o co chodzi? Ja wypłacam najczęściej w bankomatach SKOK4(w Biedronkach takie są a mam  blisko) i tam jest opcja w stylu: "czy chcesz wydruk potwierdzenia czy nie"

Data: 2012-12-02 14:40:48
Autor: Q
Bankomaty Euronet - nowa funkcjonalność
Ale o co chodzi? Ja wypłacam najczęściej w bankomatach SKOK4(w Biedronkach takie są a mam  blisko) i tam jest opcja w stylu: "czy chcesz wydruk potwierdzenia czy nie"

No wlasnie - a w tych "nowych" euronetach jest jeszcze ta dodatkowa opcja.
Dla mnie bomba, tylko, zeby jeszcze ta karte czytal szybciej / tylko raz (jak w nowszych euronetach).

Bankomaty Euronet - nowa funkcjonalność