Bankomaty Euronet-u w Warszawie

Data: 2013-06-09 19:47:58
Autor: animka
Bankomaty Euronet-u w Warszawie
Czy we wszystkich bankomatach Euronet-u zanim zostanie wypÅ‚acona gotówka musi  przelecieć na wyÅ›wietlaczu z 6 reklam i to po 2 razy tych samych?
To jest po prostu szczyt chamstwa ze strony właścicieli tych bankomatów.
Pierwszym razem to myślałam, że mi bankomat pożarł kartę (bankomat przy stacji benzynowej Orlen przy ul. Sobieskiego/Limanowskiego). Bardzo długo czekałam na swoją kartę i dobrze, że nie odeszłam od bankomatu, bo ktoś by sobie po jakimś czasie wziął moje pieniądze.

--
animka

Bankomaty Euronet-u w Warszawie