Bankomaty Euronetu

Data: 2009-06-03 09:42:21
Autor: Bartnick
Bankomaty Euronetu

Czy takie bankomaty są traktowane jako "obce" czy euronetu?

Na własnej skóre przekonałem się, że jako obce.
Kiedyś w Makro chciałem wypłacić z bankomatu Euronetu. Znalazłem jeden obklejony logo Euronetu, ale coś dziwne było menu.
Okazało się, że bankomat jest Euronetu, ale wykorzystywany przez Pekao i zabuliłem prowizję.
Logo Pekao na bankomacie było małe, gdzieś w górnym rogu.
Od tego czasu dwa razy oglądam bankomat Euronetu zanim go użyję ;-)
Pozdrawiam
Bartnick

Bankomaty Euronetu