Bankomaty SKOK-ów

Data: 2010-03-09 19:16:04
Autor: Grzexs
Bankomaty SKOK-ów
Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami? To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków? I czy obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?
--
Grzexs

Data: 2010-03-09 19:25:13
Autor: Valdi
Bankomaty SKOK-ów
"Grzexs" news:hn638s$etf$1inews.gazeta.pl

Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?

tak

To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków?

tak - każdą kartą Visa i MC (ogólnie wszystkim co zostało wydane w PL)

Data: 2010-03-11 23:46:28
Autor: Grzexs
Bankomaty SKOK-ów
[...]

Skusiłem się i zostałem pozytywnie zaskoczony. Użyłem karty DB i nawet dostałem kwitek z prawidłowym saldem po wypłacie! Minimalna wypłata to 20 PLN.

--
Grzexs

Data: 2010-03-10 11:16:30
Autor: kris
Bankomaty SKOK-ów

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał w wiadomości news:hn638s$etf$1inews.gazeta.pl...
Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?

To normalna siec bankomatów.

To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków? I czy obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

A to zalezy od banku który wydał karte. Raczej banki nie zastrzegaja sobie innego traktowania bankomatów sieci SKOK24(w tym maszyny e-CArd i Global Cash)
To razem juz ponad 600bankomatów więc licząca się na rynku sieć

Krzysiek

Data: 2010-03-13 10:56:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Bankomaty SKOK-ów
I czy obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

mam nadzieję że banki nie oszaleją tak jak operatorzy GSM

gdzie kiedyś było rozróżnienie cen "do własnej sieci" oraz
do "wszystkich" a potem dodano gwiazdkę i obecnie słowo "wszystkich" oznacza "wszystkich z wyjątkiem przeklętych"

o dziwo na razie nikt "nie prześladuje" sieci Łojca Dyrektora
jak na razie wśród przeklętych są jedynie play i cyfrowy polsat

obyśmy nie doczekali TOiP z zapisami "bankomaty nie-SKOK"
oraz "bankomaty SKOK" :p

Data: 2010-03-18 18:37:05
Autor: Grzexs
Bankomaty SKOK-ów
[...]

To się kolega myli, właśnie mamy pierwsze kwiatki - Simplus w taryfie "Mój profil" zaordynował zmianę - do Play i Polsatu 0,72, a do sieci łojca - 0,80: <http://www.simplus.pl/images/lista_zmian_twoj_profil.pdf>.

A z Play do sieci pana R. podobno w ogóle nie można się dodzwonić.

--
Grzexs

Bankomaty SKOK-ów