Bankomaty SKOK-ów

Data: 2010-03-09 19:25:13
Autor: Valdi
Bankomaty SKOK-ów
"Grzexs" news:hn638s$etf$1inews.gazeta.pl

Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?

tak

To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków?

tak - każdą kartą Visa i MC (ogólnie wszystkim co zostało wydane w PL)

I czy
obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

tak

Data: 2010-03-11 23:46:28
Autor: Grzexs
Bankomaty SKOK-ów
[...]

Skusiłem się i zostałem pozytywnie zaskoczony. Użyłem karty DB i nawet dostałem kwitek z prawidłowym saldem po wypłacie! Minimalna wypłata to 20 PLN.

--
Grzexs

Bankomaty SKOK-ów