Bankomaty SKOK-ów

Data: 2010-03-13 10:56:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Bankomaty SKOK-ów
I czy obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

mam nadzieję że banki nie oszaleją tak jak operatorzy GSM

gdzie kiedyś było rozróżnienie cen "do własnej sieci" oraz
do "wszystkich" a potem dodano gwiazdkę i obecnie słowo "wszystkich" oznacza "wszystkich z wyjątkiem przeklętych"

o dziwo na razie nikt "nie prześladuje" sieci Łojca Dyrektora
jak na razie wśród przeklętych są jedynie play i cyfrowy polsat

obyśmy nie doczekali TOiP z zapisami "bankomaty nie-SKOK"
oraz "bankomaty SKOK" :p

Data: 2010-03-18 18:37:05
Autor: Grzexs
Bankomaty SKOK-ów
[...]

To się kolega myli, właśnie mamy pierwsze kwiatki - Simplus w taryfie "Mój profil" zaordynował zmianę - do Play i Polsatu 0,72, a do sieci łojca - 0,80: <http://www.simplus.pl/images/lista_zmian_twoj_profil.pdf>.

A z Play do sieci pana R. podobno w ogóle nie można się dodzwonić.

--
Grzexs

Bankomaty SKOK-ów