Bankomaty i ING Bank

Data: 2009-08-01 04:03:44
Autor: Animka
Bankomaty i ING Bank
Czy w ING Banku coś się zmieniło w związku z wypłatami z obcych bankomatów?
Na podstawie własnych doświadczeń wiem, że jak wypłacałam w obcych
bankomatach (np. PKO BP) to potrącano mi 5 zł. prowizji.

Wypłaty z obcych bankomatów nie zawsze są płatne
Istotnym kosztem mogą być również prowizje za wypłaty gotówki z bankomatu,
jeśli dany bank nie dysponuje szeroka siecią bankomatów bezpłatnych.
Najmniejsze problemy w tym zakresie mają klienci wspomnianego już BOŚ oraz
ING Banku Śląskiego i Alior Banku. Mogą bowiem bez prowizji wypłacać
gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce. W tym ostatnim także ze
wszystkich za granicą.

Cały artykuł tu:
http://biznes.onet.pl/wizyty-w-bankowym-okienku-moga-kosztowac-ponad-700,18629,3025153,1,analizy-detal

--
animka

Data: 2009-08-01 00:12:45
Autor: Tomasz [Bubon]
Bankomaty i ING Bank
On 1 Sie, 04:03, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:
[...]

Fachowcy napisali prawdę, tyle że nie do końca.

Posiadając konto w ING masz darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w
Polsce jeśli posiadasz konto Komfort (15pln/mc) lub VIP (80pln/mc lub
ponad 200 000pln w ING).

Posiadacze tańszych kont płacą za wypłatę z obcych bankomatów (Euronet
1pln, wszystkie inne - 5 pln)

Data: 2009-08-01 00:33:25
Autor: Tomasz [Bubon]
Bankomaty i ING Bank

Posiadacze tańszych kont płacą za wypłatę z obcych bankomatów (Euronet
1pln, wszystkie inne - 5 pln)

Poprawka, prowizja za wypłatę z obcych bankomatów wynosi  3% minimum 5
pln (tańsze konta)

Data: 2009-08-01 17:39:23
Autor: Animka
Bankomaty i ING Bank
Tomasz [Bubon] pisze:
On 1 Sie, 04:03, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

Fachowcy napisali prawdę, tyle że nie do końca.

Widocznie to byli "fachowcy", nie fachowcy :-(

[...]

Dzieki.
Właśnie mam konto Direct i się zdziwiłam tym co tam przeczytałam.

Tak btw: jeszcze niedawno pobieranie gotówki z bankomatów Euronet było bezpłatne, teraz płatne.

--
animka

Data: 2009-08-01 22:07:55
Autor: corner
Bankomaty i ING Bank

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h51daq$c8r$1node1.news.atman.pl...

Tak btw: jeszcze niedawno pobieranie gotówki z bankomatów Euronet było bezpłatne, teraz płatne.

Kilka dni temu Euronet był bezpłatny? Nie pobrało mi prowizji. Natomiast obcy bankomat to już niestety 3% min. 5 - o czym boleśnie się przekonałem. Oczywiście piszę o Koncie Direct.

Data: 2009-08-02 17:30:54
Autor: SQLwysyn
Bankomaty i ING Bank
Użytkownik "Animka" <animka@wp.pl> napisał w wiadomości
Czy w ING Banku coś się zmieniło w związku z wypłatami z obcych bankomatów?

A nie łaska blondynko przeczytac TOiP?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl