Bankomaty na Ukrainie

Data: 2009-02-23 11:44:56
Autor: Wojo
Bankomaty na Ukrainie
Witam
Na najbliższy weekend wybieram się do Kijowa. Chciałbym pobierać pieniądze kartami (mam VE mbanku i MC Aliorbanku). No właśnie, która karta ma lepszy kurs?

Czy sytuacja gospodarcza Ukrainy nie pomiesza mi szyków?
Via http://www.rp.pl/artykul/2,262748_Ukraina__Krach_bankow_.html

Wojtek

Data: 2009-02-24 02:00:44
Autor: Filip Lach
Bankomaty na Ukrainie
Wojo <wbijok[no-spam]@wp.pl> napisał(a):
[...]

Zadzwoń do banku przed wyjazdem - oni powinni wiedzieć, czy np. nie są
zawieszone transakcje kartami zagranicznymi. Jak bankrutowała Islandia to
wiele banków wysyłało informację, że sugerują podróż z gotówką. Nie wiem, na ile wiarygodne są informacje od pani z Ukrainy, która u mnie
sprząta, ale ona twierdzi, że problemy z bankomatami są poważne...

Data: 2009-02-24 14:47:29
Autor: Seba
Bankomaty na Ukrainie
Wojo <wbijok[no-spam]@wp.pl> napisał(a):
Witam
Na najbliższy weekend wybieram się do Kijowa.

jak nie musisz, to nie wypłacaj tam z atm, skimmer na skimmerze

Data: 2009-02-24 18:34:50
Autor: Edward Malinowy
Bankomaty na Ukrainie
"Seba" news:go11a1$ppn$1inews.gazeta.pl

jak nie musisz, to nie wypłacaj tam z atm, skimmer na skimmerze

Piszesz poważnie? Jeżeli tak to trochę mnie zmartwiłeś bo w marcu planowałem
wypad na kilka dni i zrobienie piwnych zapasów u naszych wschodnich
sąsiadów... :(

Data: 2009-02-25 08:32:04
Autor: Seba
Bankomaty na Ukrainie
Edward Malinowy <edwar.malinowy@no.spam.pl> napisał(a):
> [...]

planowałem
wypad na kilka dni i zrobienie piwnych zapasów u naszych wschodnich

nie no, oczywiście bankmat bez skimmera też znajdziesz :) ale w ostatnich miesiącach sporo tego było, co ciekawe wypłaty realizowane również w Poslce, tak wiec przy "dobrym" układzie moze sie zdarzyc ze Twoja karta będzie z powrotem w kraju przed Tobą :)

--

Bankomaty na Ukrainie