Bankomaty recyklingowe

Data: 2011-09-03 11:31:02
Autor: MarekZ
Bankomaty recyklingowe
Użytkownik <automatykabankowa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j3sros$g7h$1@inews.gazeta.pl...
Na portalu www.automatykabankowa.pl pojawił się wpis o bankomatach recyklingowych.
http://www.automatykabankowa.pl/bankomaty-recyklingowe-zdobywaja-swiat-czy-bedziemy-mogli-z-nich-korzystac-takze-w-polsce/

Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii na temat możliwości (ale i sensu)
pojawienia się tego typu urządzeń w Polsce.

Ja uważam, że dla klientów dobre by to nie było (pogorszenie bezpieczeństwa, zwiększenie awaryjności).

Dla banków (zmniejszenie kosztów) myślę, że też nie za bardzo, ponieważ zapewne zaraz pojawi się wokół tych zagadnień stado sępów od przeróżnych koncesji, certyfikatów itp. urzędniczych pierdół, które w znacznym stopniu zniweczy efekty ograniczanie kosztów.

Ja uważam, że to jeden ze ślepych zaułków, podobnie jak MMS-y w telefonach komórkowych czy obsługa rachunków przez WAP.

Bankomaty recyklingowe