Bankowa masakra - banki w których przelewy....

Data: 2010-03-08 22:13:05
Autor: Anna
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
witam zastanawia mnie jedna rzecz:

jak mogą istnieć i mieć klientów banki które w dzisiejszej dobie pobieraja opłaty za przelewy internetowe

no szlag mnie trafia - przeglądam taryfę opłat i prowizji BZWBK i przy każdym koncie

przelew złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów podatkowych 0,50 zł

no jak ludzie moga być takimi idiotami - ktoś jawnie mnie skubie na 0,50 zł dośc często a ja sięśmieje i cieszę że mam konto w tym banku

przecież większość banków jest dzisiaj takich że przez kanały internetowe przelewy nie kosztuja nic: przykłady Getin, Alior, Meritum, Eurobank, fm bank, toyota - no chyba zresztą wszystkie

CZY POLACY TO IDIOCI  i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

Data: 2010-03-08 22:15:15
Autor: Anna
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
nie no ten bank mnie rozbraja:

czytam dalej ten BZWBK

i oto co czytam

udostępnienie możliwości autoryzacji transakcji smsKodem Bez opłat
wysłanie smsKodu na żądanie klienta 0,20 zł 2)
Wydanie tokena 80,00 zł

cos im sie chyba poje...ło   czy frajerów szukają

wydanie tokena 80 zł buahahahah

sory czy wy macie rachunki w tym banku to są jakies jaja

Data: 2010-03-08 23:05:35
Autor: george

"Anna" <anrobak@o2.pl> wrote in message news:hn3pdm$tmf$1mx1.internetia.pl...
[...]

przestań sie tak podniecać jakbyś sie wczoraj urodziła...
idź gdzie indziej.

george

Data: 2010-03-08 23:11:14
Autor: Krzysztof
[...]

My mamy rachunki, ale niekoniecznie ROR, bank ma wieksza game produktow niz ROR w PLN. Dla przykladu konto oszcz. w GBP z oproc. 1%, kiedy inne banki oferuja takie stawki na lokatach.
Jest troche takich bankow, ktore oferuja straszna drozyzne jak KB, Pekao, PKOBP, ale mozliwe, ze znajda sie interesujace produkty w indywidualnej sytuacji danej osoby. Zdrowo myslacy czlowiek stara sie ograniczac koszty bankowe swoich rachunkow i maksymalizowac zyski z ich posiadania, ale patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

Data: 2010-03-09 11:35:27
Autor: Aicha
Użytkownik "Krzysztof" napisał:

patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych
dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa
nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

.... albo ma 70+ i wielkim sukcesem jest samodzielne obsłużenie e-konta
doczepionego do posiadanego "od początku świata" roru w PKOBP.

--
Pozdrawiam - Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
rodzicieli na widok koperty z karta DB)

Data: 2010-03-09 20:08:34
Autor: JanKo
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
rodzicieli na widok koperty z karta DB)

To twoja pula genetyczna. Bozia w dzieciach "wynagrodzi".

Data: 2010-03-09 23:56:10
Autor: Aicha
Użytkownik "JanKo" napisał:

> Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
> rodzicieli na widok koperty z karta DB)
To twoja pula genetyczna. Bozia w dzieciach "wynagrodzi".

Już nie zdąży.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-03-09 17:49:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankowa masakra - banki w których przelewy....

"Krzysztof" hn3sm3$q3h$1@news2.ipartners.pl

patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

Dlaczego tylko pogodzić? Z padaniem deszczu godzisz się?
Nie mądrzej uczynisz wystawiając doniczkę z kwiatami? :)

Data: 2010-03-08 22:25:19
Autor: Valdi
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
"Anna" news:hn3p9h$r4a$1mx1.internetia.pl

(tutaj znajdowały się żale pod adresem bekającego w) :)
CZY POLACY TO IDIOCI  i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

Masz u nich konto?
Nie? - nie jestem idiotką ani frajerką. Możesz się tylko cieszyć.
Tak? - zaprzestać leczenia bo nie daje żadnych rezultatów, położyć się do
łóżka, nakryć się kocem i cierpliwie czekać na śmierć. Ewentualnie wariant
mniej drastyczny - nakryć się kocem, i czekać na ewentualną sprzedaż
bekającego w przez wyspiarzy z zielonej wyspy (ostatnio coś dużo o tym
trąbią) i naiwnie wierzyć, że coś się zmieni u bekających.

Pozdrawiam - były klient bekającego w.

Data: 2010-03-08 23:22:42
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
CZY POLACY TO IDIOCI  i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

może np. dlatego że:
część ludzi używa bzwbk jako konta dodatkowego, darmowego, nie robi
przelewów internetowych w bzwbk ale z korzysta z innych powodów

może dlatego że dużo placówek, napewno więcej niż totota
może dlatego że potrzebują wpłatomat do toyoty czy innego cudeńka

a może dlatego że ogólnie banki są wredne i każdy (może poza db[/],
który z kolei jest za bardzo easy a za malo net) patrzy tylko jak nas obedrzeć ze skóry. Może ktoś kiedyś spędził weekend na szukaniu innego lepszego banku założył konto w banku innym niż dotychczasowy a ten nowy w następnym
miesiącu podniósł drastycznie swoje opłaty

może ktoś przed kryzysem 2 lata temu dostał duży limit kredytowy w ROR
a dzisiaj próbuje przenieść konto gdzie indziej i konto owszem może
założyć ale limitu nie przeniesie bo coś tam coś tam bank wydziwia.
No to co wtedy robi zadłużony Polak? Zostawia ROR w banku nielubianym
i nadal przelewa pensję na rachunek w banku nielubianym, ale jednym
jedynym przelewem zdefiniowanym przelewa ją dalej do jakiegoś cudenka
taniej bankowości gdzie szaleje z darmowymi przelewami ile tylko zechce

a może ktoś przyjrzał się dokładnie opłatom i np. e-getin podpadł mu
czymś tam? choćby debetówką 5zł miesiecznie, więc sobie wyliczył że
ta sama debetówka plus akurat 1 czy 2 przelewy netowe w jego banku są
jednak tańsze od korzystania z getinu.

a może ktoś ma tak jak ja wiekszość opłat (prąd, czynsz, gaz) w bzwbk
bo akurat gmina elektrownia i zakład gazowniczy tak sobie powybierały
więc w jego przypadku sa to przelewy nie za 0,50 ale bezprowizyjne.

a może .... jeszcze dużo więcej być przypadków szczególnych

Data: 2010-03-08 16:25:56
Autor: Krzysiek
On 8 Mar, 23:22, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

może np. dlatego że:
część ludzi używa bzwbk jako konta dodatkowego, darmowego, nie robi
przelewów internetowych w bzwbk ale z korzysta z innych powodów

można miec tyle bezpłatnych przelewów zewnętrznych miesięcznie ile
kont oszczędnościowych sie zmieści na liście (ale tylko 5 razy mozna
wykorzystac bezpłatnie smskod)
Wiele osób nie zwraca uwagę na to ile płaci za usługi bankowe
zakładając, że nie chce im sie zmieniac banku dla np. 10zlotych
miesięcznie, więcej pewnie wydają na inne zbędne rzeczy.

Data: 2010-03-09 02:05:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

można miec tyle bezpłatnych przelewów zewnętrznych miesięcznie ile
kont oszczędnościowych sie zmieści na liście (ale tylko 5 razy mozna

dopytam: a czy można porobić sobie przelewy zdefiniowane z oszczędnościowego i nie używać sms kodów w ogóle?
oraz czy można sobie pozamawiać bezprowizyjne papierowe wyciągi do każdego rachunku osobistego?

Takie wydzielanie kont byłoby o tyle fajne, że pozwalałoby
w razie jakiegoś sporu z wierzycielem przedstawić mu komplet
dokumentów bez wtajemniczania go w kwestię swoich innych
wydatków. Przykładowo: jak się spieram z WARTA czy terminowo
płaciłem składki to pokazuję wyciąg konta "wartowego" i pani
reprezentująca ubezpieczyciela nie musi wiedzieć kiedy płacę
za czynsz, w jakiej wysokości, ile płacę Za gaz i ile razy
komu doładowuję komórkę. --

Data: 2010-03-08 23:42:12
Autor: Krzysiek
On 9 Mar, 02:05, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

dopytam: a czy można porobić sobie przelewy zdefiniowane
z oszczędnościowego i nie używać sms kodów w ogóle?
Oczywiście, można, ja tak robię.

oraz czy można sobie pozamawiać bezprowizyjne papierowe
wyciągi do każdego rachunku osobistego?
Nie wiem jak jest teraz, ja miałem jakiś czas temu ale polikwidowałem..

[...]

OIDP każdy wyciąg był na oddzielnym papierku(właściwie zdziwiłbym się
gdyby było inaczej), zresztą teraz też mogę sobie drukowac z pdfów
gdybym chciał.
Kiedyś przez net można było mieć dostęp do tylko 9 rachunków, nie wiem
jak jest teraz po zmianie systemu.

Podobnie w Polbanku, tam też każdy rachunek na oddzielnym papierku,
dobrze, że w jednej kopercie. Włąściwie tez chciałem z tego
zrezygnować ale nie chcę rezygnować jednocześnie z papierowego wyciągu
do KK a tak się nie da.

Data: 2010-03-08 23:50:14
Autor: Krzysiek
[...]

To znaczy mam zdefiniowanych odbiorców, z którego rachunku wysyłam nie
ma znaczenia.

Data: 2010-03-09 22:39:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

gdybym chciał.
Kiedyś przez net można było mieć dostęp do tylko 9 rachunków, nie wiem

skolko godno. Ja mam 62 otwarte :) bo chciałem mieć cyfry kontrolne
na początku od 01 do 31 a potem przy próbie odstąpienia od rachunków
nadmiarowych dysponentka strzeliła focha a ja sobie odpuściłem. Wpadne
kiedyś i te niedobre pozbawię widoczności w internecie i będzie git.

Data: 2010-03-08 16:43:09
Autor: Jacenty
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
Przede wszystkim usługi bankowe kupujemy w pakiecie. Nie przeszkadza
mi opłata 50 gr za przelew, jeśli w zamian dostaję inne korzyści (na
przykład wysoką jakość obsługi klienta, co u nas jest bardzo rzadkie).

Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria, natomiast karty
wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.

Data: 2010-03-08 23:45:09
Autor: Krzysiek
On 9 Mar, 01:43, Jacenty <jgasow...@wp.pl> wrote:

Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria,
Karta łątwo jest gratis a potencjalne zyski z lepszych kursów duże -
więc warto podjąć tą loterią
(a inną kartę mieć i tak)

natomiast karty
wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.
a ja się zastanawiam czy odkąd moja KK BZWK nie działa nigdy z pinem
off-line to na pewno nie byłoby problemów, bo parę razy mi się to
przydało(autoryzacja pinem w warunkach braku łączności telefonicznej -
brak zasięgu)

Data: 2010-03-08 23:48:52
Autor: Krzysiek
[...]

Karta łatwo jest gratis a potencjalne zyski z lepszych kursów duże -
więc warto podjąć tą loterię

Data: 2010-03-09 01:33:55
Autor: Jan Kowalski
[...]

Mc Bank = mbank jak rozumiem?

Powiem tak - nie to zebym ich bronil. Mam w mbanku konto ale z niego
wlasciwie nie korzystam.
Opowiem tylko taka historyjke:

Dwa lata temu w Stanach, poszedlem z kumplem do sklepu, mial on tam
kupic
jakis lepszy aparat fotograficzny.
Kumpel chce placic karta kredytowa mbanku a tu zonk - odmowa.
Przypomina mu sie
ze chyba ma limit pojednczej transakcji, wiec prosi sprzedawce czy
moze jest gdzies tu
komputer z inetrnetem. Loguje sie, zmienia limit, sms autoryzujacy
przychodzi po chwili, zmiana zatwierdzona. Platnosc przechodzi, ale
kolega chce kupic jeszcze dobry obiektyw.
Niestety znowu zonk - odmowa... Kolega loguje sie znowu, zwieksza
limit dzienny, sms po chwili, zmiana zatwierdzona. Platnosc
zaakceptowana, wszystko to trwa gora 15 minut a mina sprzedawcy -
bezcenna :D.

pozdr.
V.

Data: 2010-03-09 11:26:06
Autor: Michal_Ko
Jacenty pisze:

Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria,

Czysta loteria bo? Karta *ma* działać i koniec, jest w systemie Visa. Jak nie działa, to należy dzwonić do banku i dowiedzieć się dlaczego nie. Może miałeś niezmienione limity autoryzacyjne w mbanku na przykład?

Ja akurat z tymi kartami nie mialem najmniejszego problemu.

natomiast karty
wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.

Citi jest OK, a raczej był OK do momentu wprowadzenia chipu. Teraz chip ma zablokowany PIN offline co może spowodować kłopoty z akceptacją.

Michał

Data: 2010-03-09 05:30:17
Autor: Jacenty
[...]

Limity OK, a autoryzacji brak.
Jakiś miesiąc temu ktoś na tej grupie wklejał odpowiedź na reklamację
w Polbanku niemożności dokonania transakcji w Niemczech. Z odpowiedzi
wynikało, że wiedzą o problemach, przepraszają, ale nie mają zamiaru
nic z tym robić.
Ja natomiast zamiast dzwonić do Polbanku (Ty wiesz, jak tam trudno się
dodzwonić?), albo do mbanku (gdzie pracują półmózgi na infolinii),
wolę "zagłosować nogami" i zmienić bank na taki, który nie zawodzi,
albo rzadko zawodzi.

Data: 2010-03-09 10:59:02
Autor: Krzysiek
On 9 Mar, 14:30, Jacenty <jgasow...@wp.pl> wrote:

Jakiś miesiąc temu ktoś na tej grupie wklejał odpowiedź na reklamację
w Polbanku niemożności dokonania transakcji w Niemczech.
Jakis czas potem pisał, że już działa.

Ja natomiast zamiast dzwonić do Polbanku (Ty wiesz, jak tam trudno się
dodzwonić?),
te kilka razy jak tam dzwoniłem to nie było z tym wielkiego  problemu.

wolę "zagłosować nogami" i zmienić bank na taki, który nie zawodzi,
albo rzadko zawodzi.
Jesli chcesz mieć kartę z tylko jednego banku to pomysł może i dobry.

Data: 2010-03-09 20:18:49
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 9 Mar 2010 10:59:02 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

Ja natomiast zamiast dzwonić do Polbanku (Ty wiesz, jak tam trudno się
dodzwonić?),
te kilka razy jak tam dzwoniłem to nie było z tym wielkiego  problemu.

Poprawiło się zdecydowanie (tak samo jak podgląd kart przez net).

--
Kojer

Data: 2010-03-09 12:06:16
Autor: Valdi
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
"Michal_Ko" news:hn57sp$6uj$1atlantis.news.neostrada.pl

Czysta loteria bo? Karta *ma* działać i koniec, jest w systemie Visa.
Jak nie działa, to należy dzwonić do banku i dowiedzieć się dlaczego
nie. Może miałeś niezmienione limity autoryzacyjne w mbanku na przykład?

bądź też kolega chciał zapłacić delfinem w żelazku :)

Ja akurat z tymi kartami nie mialem najmniejszego problemu.

od momentu kiedy odblokowali off'a przynajmniej w Europie (z wyłaczniem
żelazek) działają cacy.

Data: 2010-03-09 12:10:11
Autor: Valdi
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
"Jacenty"

[...]

super tylko co z tego wynika? nic.
mi MC bekającego w odmówił kilka razy posłuszeństwa na terenie Hiszpanii i
Włoch!!! Terminal nie żadne żelazko - tradycyjny POS verifone. Delfin
przeszedł bez zająknięcia. Na infolinii bekającego w nie potrafili mi
wyjaśnić czemu transakcja nie doszła do skutku mimo, że na koncie znajdowała
się wystarczająca liczba środków by zapłacić za zakupy.

Data: 2010-03-09 22:10:51
Autor: MichalL
"Jacenty" <jgasowski@wp.pl> wrote in message news:24340a62-5816-46b9-a16d-9a572c5b623by17g2000yqd.googlegroups.com...

Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria,

Trzeba policzyc koszt/ryzyko. Polbank ma najlepsze kursy.

>natomiast karty
wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.

Karta WBK z chipem nie zadziałała mi w kilku państwach Europy, a Citi nie działa na Kubie i kasuje 5% od wypłaconej kwoty w różnicach kursowych.

MichalL

Data: 2010-03-09 08:25:29
Autor: xbartx
Dnia Mon, 08 Mar 2010 22:13:05 +0100, Anna napisał(a):

witam zastanawia mnie jedna rzecz:

jak mogą istnieć i mieć klientów banki które w dzisiejszej dobie
pobieraja opłaty za przelewy internetowe

A jak mogą istnieć zwyczajne sklepy skoro w internetowych jest o wiele taniej? Zadajesz trywialne pytania jakbyś się wczoraj urodziła.

Data: 2010-03-09 10:26:25
Autor: Valdi
Bankowa masakra - banki w kt Ăłrych przelewy....
"xbartx" news:hn50lp$pup$1inews.gazeta.pl

A jak mogą istnieć zwyczajne sklepy skoro w internetowych jest o wiele
taniej? Zadajesz trywialne pytania jakbyś się wczoraj urodziła.

tutaj chyba sprawa wygląda inaczej - sklep naziemny istnieje po to aby sobie
dany towar zobaczyć na żywo, wymacać itp. a następnie po powrocie do domu
klapnąć przed monitorem i złożyć zamówienie na oglądany towar w jakimś
sklepie internetowym :)
sklepy naziemne muszą być :)

PS.
Jeszcze się sprawdzają jak ktoś potrzebuje jakiś towar na wczoraj i jest
gotowy zapłacić za niego więcej niż w przypadku gdy by mu go kurier dowiózł
do domu :)

Data: 2010-03-09 09:32:11
Autor: xbartx
Dnia Tue, 09 Mar 2010 10:26:25 +0100, Valdi napisał(a):

[...]

Trochę przesadzasz i zbyt gloryfikujesz sprzedaż w sieci a poza tym nie róbmy kolejnego OT, także proponuję od razu zakończyć dyskusję w zarodku ;)

Data: 2010-03-09 12:04:01
Autor: Valdi
Bankowa masakra - banki w kt Ăłrych przelewy....
"xbartx" news:hn54iq$pup$3inews.gazeta.pl

Trochę przesadzasz i zbyt gloryfikujesz sprzedaż w sieci

Nie gloryfikuję - ona po prostu ułatwia życie.
Kiedy przyszła mi ochota na polskie, dobre piwo to jest kupiłem przez net,
kurier dostarczył mi je do Mediolanu w niecałe 48 godzin po zamówieniu :)

a poza tym nie
róbmy kolejnego OT, także proponuję od razu zakończyć dyskusję w
zarodku ;)

zawsze musisz popsuć zabawę :( niedobry xbartx!

;)

Data: 2010-03-10 00:15:13
Autor: JanKo
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
Agent Anna nadaje:
no jak ludzie moga być takimi idiotami - ktoś jawnie mnie skubie na
0,50 zł dośc często a ja sięśmieje i cieszę że mam konto w tym banku

Jednych stać na 50 groszy a dla innych to straszna strata ;-)
Kiedyś znajomy skarżył się na wysokie rachunki telefoniczne. Wziąłem to na poważnie, przyjrzałem się i zrobiłem mu rozpiskę kilku czynności po których rachunki spadłyby o połowę. Z kolei on spojrzał i powiedział "150 zł? Tyle to ja tym telefonem zarabiam w pół godziny". I dobrze. Chodzi o to by nie smędzić o groszowe koszty tylko tak wykorzystywać narzędzia by na nich dobrze zarabiać.

Data: 2010-03-10 00:41:40
Autor: MichalL
"JanKo" <bez@maila.tu> wrote in message news:hn6kpo$sle$1inews.gazeta.pl...
Z kolei on spojrzał i powiedział "150 zł? Tyle to ja tym telefonem zarabiam w pół godziny".

Utracjusz, mógłby pracować co miesiąc o pół godziny mniej za te same pieniądze.

MichalL

Bankowa masakra - banki w których przelewy....