Bankowa masakra - banki w których przelewy....

Data: 2010-03-08 22:15:15
Autor: Anna
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
nie no ten bank mnie rozbraja:

czytam dalej ten BZWBK

i oto co czytam

udostępnienie możliwości autoryzacji transakcji smsKodem Bez opłat
wysłanie smsKodu na żądanie klienta 0,20 zł 2)
Wydanie tokena 80,00 zł

cos im sie chyba poje...ło   czy frajerów szukają

wydanie tokena 80 zł buahahahah

sory czy wy macie rachunki w tym banku to są jakies jaja
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:hn3p9h$r4a$1mx1.internetia.pl...
witam zastanawia mnie jedna rzecz:

jak mogą istnieć i mieć klientów banki które w dzisiejszej dobie pobieraja opłaty za przelewy internetowe

no szlag mnie trafia - przeglądam taryfę opłat i prowizji BZWBK i przy każdym koncie

przelew złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 na rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów podatkowych 0,50 zł

no jak ludzie moga być takimi idiotami - ktoś jawnie mnie skubie na 0,50 zł dośc często a ja sięśmieje i cieszę że mam konto w tym banku

przecież większość banków jest dzisiaj takich że przez kanały internetowe przelewy nie kosztuja nic: przykłady Getin, Alior, Meritum, Eurobank, fm bank, toyota - no chyba zresztą wszystkie

CZY POLACY TO IDIOCI  i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

Data: 2010-03-08 23:05:35
Autor: george

"Anna" <anrobak@o2.pl> wrote in message news:hn3pdm$tmf$1mx1.internetia.pl...
[...]

przestań sie tak podniecać jakbyś sie wczoraj urodziła...
idź gdzie indziej.

george

Data: 2010-03-08 23:11:14
Autor: Krzysztof
[...]

My mamy rachunki, ale niekoniecznie ROR, bank ma wieksza game produktow niz ROR w PLN. Dla przykladu konto oszcz. w GBP z oproc. 1%, kiedy inne banki oferuja takie stawki na lokatach.
Jest troche takich bankow, ktore oferuja straszna drozyzne jak KB, Pekao, PKOBP, ale mozliwe, ze znajda sie interesujace produkty w indywidualnej sytuacji danej osoby. Zdrowo myslacy czlowiek stara sie ograniczac koszty bankowe swoich rachunkow i maksymalizowac zyski z ich posiadania, ale patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

Data: 2010-03-09 11:35:27
Autor: Aicha
Użytkownik "Krzysztof" napisał:

patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych
dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa
nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

.... albo ma 70+ i wielkim sukcesem jest samodzielne obsłużenie e-konta
doczepionego do posiadanego "od początku świata" roru w PKOBP.

--
Pozdrawiam - Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
rodzicieli na widok koperty z karta DB)

Data: 2010-03-09 20:08:34
Autor: JanKo
Bankowa masakra - banki w których przelewy....
Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
rodzicieli na widok koperty z karta DB)

To twoja pula genetyczna. Bozia w dzieciach "wynagrodzi".

Data: 2010-03-09 23:56:10
Autor: Aicha
Użytkownik "JanKo" napisał:

> Aicha (obserwująca z rozbawieniem przerażenie w oczach
> rodzicieli na widok koperty z karta DB)
To twoja pula genetyczna. Bozia w dzieciach "wynagrodzi".

Już nie zdąży.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-03-09 17:49:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bankowa masakra - banki w których przelewy....

"Krzysztof" hn3sm3$q3h$1@news2.ipartners.pl

patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych dziedzinach zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa nie mysli i trzeba sie z tym pogodzic.

Dlaczego tylko pogodzić? Z padaniem deszczu godzisz się?
Nie mądrzej uczynisz wystawiając doniczkę z kwiatami? :)

Bankowa masakra - banki w których przelewy....