Bankowcy do Polaków: Przesta?cie p?aci? gotówk?

Data: 2014-02-11 00:21:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Bankowcy do Polaków: Przesta?cie p?aci? gotówk?
Bankowcy apelują do Polaków: Przestańcie płacić gotówką

59 minut temu BANK, GOTÓWKA, KARTA, KONTO, PŁATNOŚĆ  Koalicja Związku Banków Polskich i NBP ma zamiar zniechęcić Polaków do płacenia banknotami. Wszystko w imię cięcia kosztów, walki z szarą strefą, praniem brudnych pieniędzy i innymi patologiami - informuje "Dziennik Polski".

Zdaniem bankowców gotówka szkodzi Polsce i Polakom. Chcą skłonić nas do zakładania kont, korzystania z kart i elektronicz­nych płatności. Powód? Płatności bezgotówkowe to oszczędności. Według Europejskiej Rady ds. Płatności - druk, przechowywanie i transport gotówki w UE kosztuje 50 mld euro rocznie i obniża PKB o 0,6 proc. Poza tym elektroniczne płatności są rejestrowane - fiskusowi łatwiej jest więc je kontrolować. Dzięki temu łatwiej jest ściągać podatki i walczyć z szarą strefą, która w Polsce obejmuje jedną czwartą gospodarki.

Jak bankowcy chcą nas zachęcić do zrezygnowania z płatności gotówką? Proponują zmniejszenie limitu płatności gotówką z obecnych 15 tys. do 1 tys. euro. Powyżej tej kwoty trzeba by płacić kartą lub przelewem.

Zachęcenie Polaków do płatności elektronicz­nych może być jednak ciężkim zadaniem. Jesteśmy bowiem bardzo przywiązani do gotówki. Wykonujemy nią 82 proc. transakcji, w małych sklepach 95 proc. To rekord Europy. Dlaczego tak się dzieje? Eksperci zwracają uwagę na brak terminali w wielu placówkach, ale z pewnością nie jest to główny powód naszego przywiązania do banknotów. Według Katarzyny Szymielewicz, prezes Fundacji Panoptykon, działającej na rzecz wolności i ochrony praw człowieka, wielu z nas robi tak w obawie przed inwigilacją ze strony państwa i biznesu.

Tak, jak pod hasłem wojny z terroryzmem poważnie ograniczono naszą wolność i prawo do prywatności, tak teraz próbuje nam się wmawiać, że całkowite odejście od gotówki posłuży wyłącznie bezpieczeństwu i wygodzie - mówi "Dziennikowi Polskiemu" Szymielewicz. - Coraz więcej osób daje się przekonać do tej logiki i niedługo każda transakcja gotówkowa będzie traktowana jak podejrzana. To bardzo niebezpieczny trend.

http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3328907,polska-bez-gotowki-totalna-inwigilacja,id,t.html?cookie=1

http://www.sfora.pl/Bankowcy-apeluja-do-Polakow-Przestancie-placic-gotowka-a64593

Data: 2014-02-11 09:38:09
Autor: A. Filip
Bankowcy do Polak??w: Przesta??cie p??a ciÄ? got??wkÄ? [Chcemy was szerzej or??n Ä?Ä? prowizjami karcianymi]
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Bankowcy apelują do Polaków: Przestańcie płacić gotówką

59 minut temu BANK, GOTÓWKA, KARTA, KONTO, PŁATNOŚĆ  Koalicja Związku BankĂłw Polskich i NBP ma zamiar zniechęcić PolakĂłw do
[...]

[...]
http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3328907,polska-bez-gotowki-totalna-inwigilacja,id,t.html?cookie=1

http://www.sfora.pl/Bankowcy-apeluja-do-Polakow-Przestancie-placic-gotowka-a64593

GĂłwno prawda czyli wersja oficjalna.

Bankofcy chcą rżnąć prowizje i dopóki nie zaczną porównywać prowizji karcianych w RP3 i innych krajach to niech się w nie podtartą pocałują.

--
A. Filip
Hulaj duszo, piekło gore!  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-02-11 00:57:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Bankowcy do Polaków: Przesta?cie p?aci? gotówk? [Chcemy was szerzej or?n?? prowizjami karcianymi]
W dniu wtorek, 11 lutego 2014 09:38:09 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Zdaniem bankowców gotówka szkodzi Polsce i Polakom. Chcą skłonić > nas do zakładania kont, korzystania z kart i elektronicz­nych > płatności. [...]

Gówno prawda czyli wersja oficjalna.

Bankofcy chcą rżnąć prowizje i dopóki nie zaczną porównywać prowizji karcianych w RP3 i innych krajach to niech się w nie podtartą pocałują.

Im bardziej nas uzaleznia od siebie kartami tym większe prowizje.
System jest autostradą jednokierunkową - kończy się na chipach ;)

"On też sprawia, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na swojej prawej ręce albo na swoim czole, (17) i że nikt nie może kupować ani sprzedawać, jeżeli nie ma znamienia, to jest imienia zwierzęcia lub liczby jego imienia. (18) Tu potrzebna jest mądrość. Kto ma rozum, niech obliczy liczbę zwierzęcia; jest to bowiem liczba człowieka. A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt sześć." - Ap13:16-18

Oznaczą chipami wszystkie większe gatunki żywych stworzen?
Chipy gatunku chomo sapiens będą zaczynać się od nr 666 ;)

Data: 2014-02-11 11:10:38
Autor: boukun
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:76843074-5e28-4b17-b056-37753f211133googlegroups.com...
[...]

Byłem szczęśliwy, jak nie miałem konta

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/tZm1IU5PFlI

RFID ma was zniewolic

Micro Chip RFID - z niemieckiego Radio Frequenz Identifikator
ma w przyszlosci zastapic tak zwany kod paskowy i miec zastosowanie we
wszelkich dziedzinach zycia spolecznego i gospodarczego panstw. Np. moze on
byc zamontowany w obcasach zakupionych butow i  w ten sposob bedzie mozna
sledzic droge nowego wlasciciela. Bedzie on zainstalowany we wszelkich
kartach kredytowych i telefonicznych. Ma byc on faza wstepna, przed
przyszlosciowym wprowadzeniem przymusowych szczepien chipow pod skore dla
niewolnikow ludzkich. Wyobrazmy sobie, ze bedzie obowiazywal przymus
instalowania RFID Chipa w podwoziach samochodow lub bedzie on tam
instalowany nielegalnie, za posrednictwem ktorego bedzie mozna obserwowac
droge poruszania sie naszych pojazdow. Nie jest to zadna fantastyka, wszakze
juz dzis za pomoca sensorow magnetycznych steruje sie na parkingach
kierowcami i ustawianiem samochodow. Zamontowane w studzienkach parkingowych
lub na przejsciach granicznych sensory wyposazone dodatkowo w czytniki RFID
Chipa, beda rejestrowac poruszanie sie naszych pojazdow. W niedawnym
programie niemieckiej telewizji WDR (z  9.01.04) pokazywano jak nowe
Digitalscan na wyposazeniu policji i zamontowane na ulicach miast, obserwuja
i odczytuja rejestracje poruszajacych sie samochodow.
W tym samym programie, pare minut pozniej wciska sie nam o zlych stronach
komunizmu, Mao Tse Tungu i milionach ofiar glodu podczas jego rezimu. W ten
sposob probuje sie odwrocic uwage spoleczenstw od globalistycznych procesow
politycznych prowadzonych obecnie na swiecie, hucznie zwanymi swiatowa
liberalizacja, a w rzeczywistosci bedacymi niczym innym jak tworzeniem
swiatowego komunizmu, z centralnym osrodkiem syjonistow, za przyzwoleniem
niewolnikow. Dopiero pozniej nastapic ma prawdziwy holokaust i selekcja
zdrowej tkanki niewolnikow. Matrix faktycznie ma byc rzeczywistoscia. Nie
jest to pierwszy raz, ze niektorzy rezyserzy w swoich filmach ostrzegaja nas
przed grozacymi nam niebezpieczenstwami. O tym wspominal nam i dociekal
nawet Cezary Pazura w filmie Olafa Lubaszenki "E=mc2".
Wlasnie na etapie przejsciowym do calkowitego skolonializowania nas, na
przekor prawi sie nam o zlych stronach rasizmu i antysemityzmu. Probuje sie
faktycznie malowac atrape rasizmu, aby pod pozorem jego zwalczania miec
wolna reke do innych - tym razem prawdziwie totalitarnych - przedsiewziec.
Jasiek z Toronto mial niewatpliwie racje, obawiajac sie, ze cyferki na
naszych kontach maja zastapic nasze pieniadze w zydowskich bankach. Od stanu
posiadania cyferek bedzie zalezalo jak bardzo jestesmy zniewoleni i
podporzadkowani wladzy oligarchow. Finansowa petle na szyi probuje sie nam
rowniez za posrednictwem RFID Chipa zaciskac. Niewolnik musi byc calkowicie
posluszny. Stare metody kolonializacji nie przyniosly pozadanych skutkow i
upadly. Polska jest mimo uzaleznienia krajem z jeszcze w miare wolnym
spoleczenstwem. Poprzez placenie gotowkowe nikt nie zaglada nam do kieszeni.
Nie dajmy sobie odebrac naszych swobod obywatelskich i bronmy sie przed
wynarodowieniem, przedkladajac prawo europejskie nad prawem narodowym i
miedzynarodowym. Trwale uzdrowienie spoleczne i gospodarki nastapi, gdy
wyzwolimy sie od naszego niewolnictwa wobec monopolu pieniadza z zydowskich
bankow. Odprowadzajac podatki od od odsetek od kazdej zlotowki jestesmy
przez oligarchow dokladnie zlustrowani. Nadchodzi czas na zmiany, tutaj i
teraz. Zwrocmy uwage na nowy projekt i dzialanie Kredytu Spolecznego,
systemu monetarnego zdrowego, ktory zrowna nasza sile nabywcza z podaza
dobr, jakie mozemy wyprodukowac. Polacy musza pozostac wolnym i niezaleznym
narodem, az do czasu kiedy syjonisci zaczna sie na marsa ewakuowac. Mialem
proroczy sen, Bush juz zaczyna mowic o checi budowania baz na Marsie. Komu i
czemu one maja sluzyc?
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.regionalne.warszawa/H8TAb7P7KrQ

boukun

Bankowcy do Polaków: Przesta?cie p?aci? gotówk?