Bankowe hity i upadki 2010

Data: 2010-12-23 12:12:53
Autor: Iksinski
Bankowe hity i upadki 2010

Użytkownik "Simple Man" <canis@lupus.de> napisał w wiadomości news:iev9tl$dbe$1news.onet.pl...
Jakiś nieudolny artykuł na onecie spowodował, że przemyślałem tytułowe zagadnienie. Poniżej wnioski :

Moim zdaniem najlepsze produkty 2010 r. to :

Oprócz tego co wymieniłeś:

Polbank z KK Era: 1% cashback, śmiesznie tanio oprocentowane raty, najlepszy przelicznik walut, karta na podpis (zaleta/wada zależnie od preferencji ;-)...
Polbank z Mocno Oszczedzającymi, ale niestety ostatnio popsuli produkt obniżając oprocentowanie i żądając opłat za prowadzenie ROR...

Data: 2010-12-23 15:24:51
Autor: RobertS
Bankowe hity i upadki 2010

Polbank z KK Era: 1% cashback, śmiesznie tanio oprocentowane raty,
najlepszy przelicznik walut, karta na podpis (zaleta/wada zależnie od
preferencji ;-)...

wznawiana już jest z chipem, niedawno taką dostałem

wspominałbym jeszcze o KIS, całkowicie gratis bez spełniania jakichkolwiek warunków!

obecnie oprocentowanie kredytu kartowego to 9,9% i bank daje 1% cashback, obie oferty ograniczone czasowo, ale jeżeli zostaną przedłużone to ww. karta zastąpi u mnie tę z Aliora

RobertS

Bankowe hity i upadki 2010