Bankowe hity i upadki 2010

Data: 2010-12-23 11:55:37
Autor: Eric
Bankowe hity i upadki 2010
Simple Man:
- KK Millennium Impresja (Visa, później jeszcze ciekawszy MC + PayPass),

Ta karta naprawde mnie zachwycila, ale tylko poczatkowo. Okazalo sie, ze rabat
w Carrefourze, na ktorym mi najbardziej zalezalo jest bodajze tylko w weekendy
:-( W Millenecie nawet dostalem oferte tej karty, ale nie dalo sie zrezygnowac
z ubzpieczenia platnego kilka PLN miesiecznie. Odpisali mi ze dla ofert
internetowych to skladnik oferty. Jak dla mmnie ta karta jest porownywalna z programem rabatowym do karty Class
and Club Raiffeisena tam sa nawet wieksze rabaty %, skusilem sie na nia, bo
Raiffek zaoferowal mi ja za 60 PLN rocznie "na zawsze".

Data: 2010-12-23 11:59:11
Autor: xbartx
Bankowe hity i upadki 2010
Dnia Thu, 23 Dec 2010 11:55:37 +0000,  Eric napisał(a):

Ta karta naprawde mnie zachwycila, ale tylko poczatkowo. Okazalo sie, ze
rabat w Carrefourze, na ktorym mi najbardziej zalezalo jest bodajze
tylko w weekendy :-(

Piątek i niedziela. Do tego kwota maksymalna to bodajże 900 ileś tam pln czyli niecałe 50 pln rabatu. Do tego ten rabat to są kupony po 1,50 pln każdy i to jest dopiero tragedia. Także Piotr i Paweł jest zdecydowanie lepszy.

--
xbartx

Data: 2010-12-23 12:59:06
Autor: MarekZ
Bankowe hity i upadki 2010
Użytkownik " Eric" <bad_eric@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ievdbp$mbo$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Nic nie stało na przeszkodzie abyś zrezygnował z tego ubezpieczenia w dniu podpisania umowy.

Class&Club jest dobra ale nie tak dobra jak Impresja IMO.

Data: 2010-12-23 12:11:19
Autor: Eric
Bankowe hity i upadki 2010
MarekZ:

Nic nie stało na przeszkodzie abyś zrezygnował z tego ubezpieczenia w dniu
podpisania umowy.

Stalo to, ze umowe sie zawieralo w tym ich Millenecie, doszedlem juz nawet do
ekranu na wpisanie hasla z SMSa.

Class&Club jest dobra ale nie tak dobra jak Impresja IMO.

Moim zdaniem sa porownywalne, dla jednych jedna lepsza, dla drugich druga.
Mnie w Impresji rozczarowalo to kombinowanie z Carrefourem :-( no i to
nieszczesne ubezpieczenie.

Data: 2010-12-23 13:13:47
Autor: MarekZ
Bankowe hity i upadki 2010
Użytkownik " Eric" <bad_eric@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieve97$prb$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Z ubezpieczeń w Mille rezygnujemy albo telefonicznie albo w oddziale. Przez internet rzeczywiście się nie da, co nie znaczy, że ogólnie się nie da.

Data: 2010-12-23 12:25:43
Autor: Eric
Bankowe hity i upadki 2010
Z ponizszego zapisu OWU "Pakiet Assistance Impresja" zrozumialem, ze jak raz
sie przystapi do tego, to koniec ubezpieczenia moze nastapic tylko jak
zrezygnuje sie z karty lub jak Millennium wypowie umowe Europ Assistancowi:

W stosunku do każdego Ubezpieczonego odpowiedzialność
Ubezpieczyciela kończy się:
1) z upływem okresu ważności karty;
2) z chwilą rozwiązania Umowy Ubezpieczenia Grupowego
&#8222;Millennium Assistance&#8221;.

http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/wu_pakiet_assistance_impresja_718116.pdf

Data: 2010-12-26 02:20:16
Autor: kashmiri
Bankowe hity i upadki 2010
 Eric <bad_eric@WYTNIJ.gazeta.pl> dared to write:
[...]

Na moje rozumienie języka to zdanie określa termin odpowiedzialności Ubzepieczyciela - a nie termin rozwiązania Twojej z nim umowy.

Chyba nie ma umów nierozwiązywalnych, dobrze prawię?

k.

Data: 2010-12-23 17:49:08
Autor: Simple Man
Bankowe hity i upadki 2010
W dniu 2010-12-23 12:55,  Eric pisze:
Jak dla mmnie ta karta jest porownywalna z programem rabatowym do karty Class
and Club Raiffeisena tam sa nawet wieksze rabaty %, skusilem sie na nia, bo
Raiffek zaoferowal mi ja za 60 PLN rocznie "na zawsze".

Impresja ma program ratalny 3000 PLN można rozłożyć na 1 rok za 1% (limitowane do dwóch zakupów w roku) Robisz dwa zakupy za 3000 PLN rozkładasz na raty za 1% i wrzucasz na lokatę np. na 4% :)

Niby to nie wiele ale zawsze jakieś kilkanaście PLN miesięcznie, do tego "konto z podwyżką w BGŻ" + mTransfer z KK > lokata i wreszcie na bankowości można za kilka clicków zarobić kilkaset PLN miesięcznie :)

3% za nic. Do tego zniżki są całkiem fajne i kumulują się z innymi promocjami. Ostatnio kupując w Sephorze nie dosyć, że z karty stałego klienta otrzymałem 15% rabatu to jeszcze niebawem przyjdzie zwrot.
Podobnie np. z Apartem czy Sony :)

Bankowe hity i upadki 2010