Bankowość bez podpisu?

Data: 2018-05-27 02:51:05
Autor: Dawid Rutkowski
Bankowość bez podpisu?
Pekao SA dawał kiedyś karty identyfikacyjne z PINem, nawet jeszcze w 2013 widziałem czytniki w oddziale (który przeniosł się do budynku obok od czasu mojej ostatniej bytności w 2003 - a czytniki identyczne, może nawet te same) - więc może nadal dają. Ale chyba bazgrało się również - i nie wiem, po co im te karty były.

Jak ma się konto w inteligo to do wypłaty w oddziale PKO potrzebna jest debetówka. Ale nie sprawdzałem, więc nie wiem, czy podpis też.

I rzeczywiście - czemu nie bankomat? Oczywiście wypłaty to nie wszystkie sprawy do panienki z okienka (a może to o nią chodzi? ;), ale może nawet 90%, co pozwala zredukować głupotę o rząd wielkości.
Darmowe 3*0 (prowadzenie, debetówka, wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL) dają orange finanse (choć zagrożone likwidacją), nest, idea (w tym lion's - tu jednak trzeba założyć lokatę na kin. 10k na miesiąc), i chyba getout (ale odradzam)..
Zakładasz przez net+kurier.

Zaś inwaludzi pewnie mają łatwiej (np. niewidomi - darmowe przejazdy w DC, brak kapcia w aero2) - ale trzeba mieć orzeczenie.
Czy na nieumiejętność podpisu dostaniesz - pytanie do komisji lekarskiej.

Bankowość bez podpisu?