Bankowość w Polsce.

Data: 2013-10-23 07:43:34
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
  Przelew idzie z następnym dniem roboczym. Najlepiej jest w weekend. Kto to robi? Lenie? Co oni robią z tym szmalem, na kupki to układają?
  Wysłanie maila zajmuje 1-2 sek. . Przy pieniądzach ma to 100 razy większe znaczenie. Bananoland.

Data: 2013-10-23 09:00:39
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
Osobnik posiadający mail micsz@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ciekawe czy zdajesz sobie sprawe, ze to jest jeden z nowoczesniejszych systemów na świecie...

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-10-23 11:20:37
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 11:00, Budzik pisze:
[...]

  Ciekawe co w nim nowoczesnego jest. Takie coś jak przetrzymywanie pieniędzy to się nazywa kradzież. Odsetki się od tego liczą.

Data: 2013-10-23 10:44:13
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Rozumiem.
Tak myslałem, ze nie zdajesz sobie z tego sprawy.

A odpowiadajac na twoje zarzuty (które jak widze rzucasz z szybkościa karabinu) - to nie jest kradziez. To jest usługa, swiadczona zgodnie z pewnymi zasadami. Jeżeli jednak wysyłasz milionowo przelewy i te 2 dni robią ci zauważalną rożnice w odsetkach, wysyłaj przelewy w poniedziałek.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-10-23 14:30:51
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 12:44, Budzik pisze:
[...]

  Nie w tym rzecz, tylko w traceniu czasu.

Data: 2013-10-23 13:11:17
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Zdecyduj sie, kradna ci odsetki czy czas? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2013-10-23 15:22:44
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 15:11, Budzik pisze:
[...]

  Teraz to zgłupiałeś, co?

Data: 2013-10-23 14:00:38
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
Osobnik posiadający mail micsz@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zdecyduj sie, kradna ci odsetki czy czas? ;-)

Teraz to zgłupiałeś, co?

Sprawdzam, czy trollujesz.
Dzieki za odpowiedź.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2013-10-23 21:27:45
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 16:00, Budzik pisze:
[...]

  Sprawdzając jedziesz sobie po mnie, oskarżając o trollowanie.
  Lubisz czekać?

Data: 2013-10-23 21:00:19
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Jedziesz?
Pytam i otrzymuje dziwne odpowiedzi.

  Lubisz czekać?

Nie lubie ale nie widze w tym nic dziwnego, ze instytucje bankowe nie działają w weekendy.
Po prostu tak jest. dodatkowo wiem, ze w inych krajach raczej bywa gorzej niz lepiej wiec nie widze powodów do nrzekania.

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2013-10-23 23:35:37
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 23:00, Budzik pisze:
[...]

  Jakieś takie tłumaczenie dziwne - po prostu tak jest. Po prostu to jest jak Bóg świat stworzył, a kwestia marnowania cudzego czasu to może do rozpatrzenia jest. Patrzysz na świat nijak, jakby był nie twój. Może jeszcze młody jesteś, ale ja np. powinienem wiedzieć jakie jest dobre rozwiązanie. Przykładowo gdybym prowadził bank przez myśl by mi nie przeszło, żeby trzymać czyjeś pieniądze - pytanie może, choć może i nie, jak to się ma do funkcjonowania banku, ale w zasadzie rzetelność jest najważniejsza.

Data: 2013-10-23 23:00:26
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Nie w tym sensie ze jest jak jest i nic nie da sie z tym zrobic.
Jest jak jest w sensie ze jest duzo lepiej niz w wiekszosci innych krajów. A ze mogłoby być lepiej - zapewne.
Pytanie tylko czy:
- zmiana jest konieczna
- jakie da zyski
- kto za to zapłaci
- czy jestes gotowy sie dołożyc.
Ja osobiscie wolałbym sie nie dokładać...

Po prostu to jest jak Bóg świat stworzył, a kwestia marnowania cudzego czasu to
może do rozpatrzenia jest.

Marnowania czasu...
Cóż, korzystasz z narzedzia ktore jest skonfigurowane tak a nie inaczej.
Potrzebujesz lepszego i szybszego rozwiązania? Sa przeciez takowe!
Sa przelewy błyskawiczne.
Patrzysz na świat nijak, jakby był nie
twój. Może jeszcze młody jesteś,

:)
Na razie to ty patrzysz jakbys był młody...
Rzeczy które moga działac lepiej jest od groma i troche.
Tylko do poprwy potrzeba przewaznie kasy albo przynajmenij kompetentnych osób.

ale ja np. powinienem wiedzieć jakie
jest dobre rozwiązanie.

Alez ja wiem.
Ale wole za to dodatkowo nie płacic.

Przykładowo gdybym prowadził bank przez myśl
by mi nie przeszło, żeby trzymać czyjeś pieniądze - pytanie może, choć
może i nie, jak to się ma do funkcjonowania banku, ale w zasadzie
rzetelność jest najważniejsza.

Ale przecież bank też jest beneficjentem rozwiazania pod nazwa elixir!
Ale: przeciez nikt ci nie broni prowadzić banku.
Mało tego, jak cie ktos oszukał czy jak to okresliłes okradł to zawsze mozesz to zgłosic odpowiednim władzom.

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-10-24 01:48:39
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-24 01:00, Budzik pisze:
[...]

  Za dopłatą albo trzeba przez Paypala obchodzić.

[...]

  Kasa to pośrednik, co ma tu do rzeczy? A myślisz, że nie ma ludzi co myślą? Byś się zdziwił pewnie.

ale ja np. powinienem wiedzieć jakie
jest dobre rozwiązanie.

Alez ja wiem.
Ale wole za to dodatkowo nie płacic.

  To właśnie jest gadanie takiego kogoś jak Ty.

[...]

  Tego nie wiem, ale jest to pytanie. Czym róźni się przelew od płatności?
  Pierwszy idzie z dniem roboczym, druga od razu.

Data: 2013-10-24 00:45:16
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Za doplata?
Hmm, płace np. na allegro przez payu czy czasami przez jakies przelewy24 i w sumie zakładam, ze płaca seriwsy, bo ja nie.
A paypal, korzytsam jak musze bo ci to dopiero sa niezli w kosztach uzytkowania.

Ale własnie o tym pisze - zmiany w elixirze tez wymagałyby zeby ktos za nie zapłacił.

[...]

Kasa to posrednik? W jakim sensie? To jakas organizacja charytatywna?
A ze sa ludzie ktorzy mysla - oczywiscie. Ale maja jakies swoje zajecia. Maja zrobic cos dodatkowo? Za darmo?

ale ja np. powinienem wiedzieć jakie
jest dobre rozwiązanie.

Alez ja wiem.
Ale wole za to dodatkowo nie płacic.

  To właśnie jest gadanie takiego kogoś jak Ty.

A to jest odpowiedź kogoś takiego jak ty...

? Ze co? O jakiej płatnosci mówisz?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2013-10-24 03:37:11
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-24 02:45, Budzik pisze:
[...]

  Jakiejkolwiek - kupowanie kartą np. .

Data: 2013-10-24 04:00:35
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
[...]

Ciekawe pytanie.
Po pierwsze to inne systemy.
Po drugie czy w takiej sytuacji przelew jest natychmiastowy?
Z tego co wiem to nie i osoba, której płacisz karta nie ma kasy od razu na koncie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2013-10-24 16:08:36
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-24 06:00, Budzik pisze:
[...]

  W każdym razie kupujesz. Jak kupujesz to pewnie ma.

Data: 2013-10-24 16:39:03
Autor: Budzik
Bankowość w Polsce.
Osobnik posiadający mail micsz@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

W każdym razie kupujesz. Jak kupujesz to pewnie ma.

Nie ma.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-10-24 23:24:49
Autor: Anatol
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-24 16:08, Michał pisze:

Z tego co wiem to nie i osoba, której płacisz karta nie ma kasy od
razu na
koncie.

  W każdym razie kupujesz. Jak kupujesz to pewnie ma.

Sprzedawca wydaje towar lub realizuje usługę za należność która zostanie rozliczona za kilka dni i dopiero po rozliczeniu będzie miał środki na rachunku - do tego czasu środki są na rachunku nabywcy, tyle że zablokowane.

Przelewy natychmiastowe 24h przez 7 dni w tygodniu można zrealizować za pośrednictwem : bluecash.pl . Pośrednik ma konta internetowe we wszystkich bankach i w jednym banku przyjmuje przelew z konta nadawcy na swoje konto a w drugim przelewa ze swojego konta na konto odbiorcy. Jeżeli nie ma awarii w którymkolwiek z banków oraz w bluecash to przelew idzie ok. 60s.

Jest jeszcze elixir express ale nie wszystkie banki go udostępniają :

http://www.expresselixir.pl/banki.html

Anatol

Data: 2013-10-24 17:59:48
Autor: Mark Woydak
Bankowość w Polsce.
Ten psychopata podpisujący się "Mark Woydak" piszący z
mx05.eternal-september.org uzywający czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
pisowcki oszołom podszywaniec. Fakt, że podszywa się pod moje dane świadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonały całkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma już dla
niego ratunku!

MW

Data: 2013-10-23 10:56:37
Autor: LeonKame
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 07:43, Michał pisze:
[...]

U nas i tak jest dobrze w szkoplandii calkiem niedawno 3 dni przelew to normalka.

Data: 2013-10-23 18:34:06
Autor: Mark Woydak
Bankowość w Polsce.
Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:l47nmv$i97$1news.dialog.net.pl...
[...]

Poczytaj sobie o systemie np. elixir.

MW

Data: 2013-10-23 21:41:39
Autor: Michał
Bankowość w Polsce.
W dniu 2013-10-23 18:34, Mark Woydak pisze:
[...]

  Po co jak znam skutek?

Data: 2013-10-24 19:08:39
Autor: the_foe
Bankowość w Polsce.
[...]

jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze. Poczytaj o nocnych lokatach

--
@foe_pl

Bankowość w Polsce.