Bankowość mobilna na PC-cie

Data: 2019-11-03 10:50:17
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Ostatnio zainstalowałem Androida na Oracle VB na desktopie i próbowałem
na tym Androidzie zainstalować aplikację mobilną Aliora. I niestety się
nie udało, próba instalacji daje komunikat o niekompatybilności. Macie
jakieś doświadczenie z apkami mobilnymi na PC-cie?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-03 02:08:46
Autor: Dawid Rutkowski
Bankowość mobilna na PC-cie
Ale podczas jakiej "próby instalacji"?
Sklep play w ogóle nie pozwala pobrać, wypisując "Twoje urzadzenie nie jest zgodne z tą wersją" - czy jakoś tak?

Trzeba zainstalować np. "APK Installer", a instalki pobierać np. z apk-dl.com, apkpure.co, apkdl.in - choć dość dawno nie sprawdzałem, czy wciąż działają.
Ale IKO i peopay zainstalowałem w ten sposób na tablecie, na którym nie chciały instalować się ze sklepu play.
I przy okazji dowiedziałem się, że dla obu HCE robiła znajoma polska firma.

Data: 2019-11-03 13:09:33
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Sun, 3 Nov 2019 02:08:46 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Sklep play w ogóle nie pozwala pobrać, wypisując "Twoje urzadzenie nie jest zgodne z tą wersją" - czy jakoś tak?

Ano, na stronie sklepu masz przycisk "pobierz". Klikasz i po chwili masz
to co napisałeś, czasem udaje się doklikać do komunikatu " żadne z
twoich urządzeń nie jest kompatybilne" i poniżej wymieniają starego
samsunga z andkiem 2.x i właśnie maszynę wirtualną z której działam.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-03 12:58:45
Autor: Grzexs
Bankowość mobilna na PC-cie
[...]

Ja zainstalowałem emulator, ale pod Win 10. Koplayer. To, co zainstalowałem, działa jak trzeba.

Może w tym twoim jest gdzieś możliwość ustawienia, która wersję Androida udaje lub jaki model telefonu i tam należy pogrzebać.

--
Grzexs

Data: 2019-11-03 13:12:51
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:58:45 +0100, Grzexs napisał(a):

Ja zainstalowałem emulator, ale pod Win 10. Koplayer. To, co zainstalowałem, działa jak trzeba.
Hmmm, może jakbym tego andka zainstalował nie na VM tylko wprost na
dysku PC-ta... Spróbuję kiedyś.
Może w tym twoim jest gdzieś możliwość ustawienia, która wersję Androida udaje lub jaki model telefonu i tam należy pogrzebać.
No, masz proces instalacji i tam nigdzie nie wtrynisz swoich 3 groszy.
Podejrzewam zresztą że sklep play grzebie gdzieś głębiej niż w
jakichkolwiek dostępnych deklaracjach.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-04 22:12:19
Autor: Marek
Bankowość mobilna na PC-cie
On Sun, 3 Nov 2019 10:50:17 +0100, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Prawdopodnie aplikacja posiada zintegrowane lub(y) tylko pod arm. Miałem kiedyś tablet z Androidem x86  i  trafiłem na  aplikację, co nie  chciała działać po zainstalowaniu. Po debugowaniu okazało się że zawierała jakiegoś liba arm, stąd nie mogła zostać uruchomiona.

--
Marek

Data: 2019-11-04 23:31:48
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Mon, 04 Nov 2019 22:12:19 +0100, Marek napisał(a):

[...]

To całkiem możliwe, ale zauważ że odmowa zainstalowania zachodzi kiedy
apki jeszcze na urządzeniu nie ma. Serwer apki musi robić jakiś wywiad.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-04 22:45:13
Autor: Dawid Rutkowski
Bankowość mobilna na PC-cie
U mnie nawet nie pojawia się przycisk "pobierz" w sklepie play.
Hmm, alior i arm - to pewnie HCE. Ale mieli wycofywać.
A po co - poza "bo tak', "zabawa" itp. - apka na PC?

Data: 2019-11-05 08:52:31
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Mon, 4 Nov 2019 22:45:13 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

A po co - poza "bo tak', "zabawa" itp. - apka na PC?

Rozmaite firmy dają upusty czy inne korzyści kiedy kupujesz rzecz czy
coś załatwiasz z telefonu. A ja nie lubię myźgać po telefonie bo tam
g... widać i jest to ogólnie upierdliwe.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-05 00:12:53
Autor: Dawid Rutkowski
Bankowość mobilna na PC-cie
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 08:52:36 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

> A po co - poza "bo tak', "zabawa" itp. - apka na PC?

Rozmaite firmy dają upusty czy inne korzyści kiedy kupujesz rzecz czy

Jakie?
Banki też?
To było, ale raczej się skończyło.

A ja nie lubię myźgać po telefonie bo tam
g... widać i jest to ogólnie upierdliwe.

Weź tablet, 7" jest OK.
Telefon - zgodzę się, za mały - a i tak się w kieszeni nie mieści. I bateria siada. Do dzwonienia i sms potrzeba telefonu, a nie komputera.

Data: 2019-11-05 10:20:00
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Tue, 5 Nov 2019 00:12:53 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Banki też?
To było, ale raczej się skończyło.
Też, też. Są promocje zawierające warunek łączenia się z bankiem po
telefonicznej apce raz w miesiącu.

Weź tablet, 7" jest OK.
Mam jeden ale ma zbitą szybkę od myźgania :) A chińczyk się zbiesił i
nie przysyła, skubaniec. Zresztą, po to mam desktop żeby wygodnie
wszystko załatwiać.

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-05 01:49:47
Autor: Dawid Rutkowski
Bankowość mobilna na PC-cie
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 10:20:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

> Banki też?
> To było, ale raczej się skończyło.
Też, też. Są promocje zawierające warunek łączenia się z bankiem po

A, to już nie korzyści tylko obostrzenia.
Ale jaka trudność raz w miesiącu otworzyć apkę, wpisać pin i się wylogować?
Jakbyś jeszcze nie miał telefonu z androidem to bym zrozumiał - ale tak to wyciągnie armaty na wróbla (bo jak widać marne te emulatory).

> Weź tablet, 7" jest OK.
Mam jeden ale ma zbitą szybkę od myźgania :) A chińczyk się zbiesił i
nie przysyła, skubaniec. Zresztą, po to mam desktop żeby wygodnie
wszystko załatwiać.

Wygoda zdecydowanie zależy od punktu siedzenia. Odkąd mamy tablet to laptop przeważnie odpoczywa - a desktopa chyba nie uruchomiłem - może raz - od czasu wyprowadzki z rodzinnego domu, stoi na pawlaczu, hmmm, nawet nie pamiętam, czy z tej nowej płyty z duronem to w ogóle korzystałem. Monitorowi zdążyła zżółknąć obudowa (ale to może od tego, że pożyczyłem go na jakiś czas tacie, a on palił przy komputerze, podobne zżółknięcie a'la "kość słoniowa" pamiętam ze starej obudowy mini-tower - to było jeszcze AT ;)

Ale z drugiej strony tablet mamy tylko dlatego, że udało mi się szefa namówić na nexusa 7 2013 - gdzieś pod koniec 2013 kupione po jakieś 1500 chyba - sam bym tyle nie zapłacił, choć po latach stwierdzam, że mogło być nawet warto.

Data: 2019-11-05 11:23:05
Autor: Jacek Maciejewski
Bankowość mobilna na PC-cie
Dnia Tue, 5 Nov 2019 01:49:47 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Wygoda zdecydowanie zależy od punktu siedzenia.

Rzecz gustu, a z nim jak wiadomo nie ma dyskusji :) No jasne, mogę
problem załatwić tak czy siak, sposobów jest parę. Ale lubię swój PC i
zabawy z nim "i co mi pan zrobisz"? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-05 04:28:48
Autor: Kamil Jońca
Bankowość mobilna na PC-cie
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> writes:

[..]

To całkiem możliwe, ale zauważ że odmowa zainstalowania zachodzi kiedy
apki jeszcze na urządzeniu nie ma. Serwer apki musi robić jakiś wywiad.

Albo aplikacja ma "gdzieś" zadeklarowane, jaka architektura jest
potrzebna i instaler już wie że nie pójdzie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
You will stop at nothing to reach your objective, but only because your

Bankowość mobilna na PC-cie