Bankowosc po amerykansku

Data: 2009-08-05 00:50:31
Autor: BK
Bankowosc po amerykansku
On Aug 5, 9:07 am, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
Witam,
w filmie Zagadki CSI jest scena w której detektywi po zalogowaniu się do
czyjegoś konta śledzą przepływy pieniężne i komentują następująco:
- O, tu jakiś przelew na 35 tysięcy dolarów
- Zobaczmy do kogo.
- Niestety jeszcze nie dotarł, więc się nie dowiemy.

I teraz pytanie: czy bankowość elektroniczna w krajach anglosaskich rózni
się w jakiś istotny sposób od znanej w Polsce, że z poziomu konta nadawcy
przelewu można nie widzać odbiorcy do momentu dotarcia przelewu?
Wykluczam pomyłkę konsultanta, bo w tym serialu akurat wyciągają informacje
i wnioski z różnych zjawisk/zdarzeń i muszą zadbać bardzo o szczegóły.
Dodatkowo z podobnym tekstem o niemożności ustalenia odbiorcy przelewu w
takiej sytuacji spotkałem się również w jakimś angielskim filmie.

To tak działa u nich?

O Yea bo na 100% w CSI było pokazane jak faktycznie w rzeczywistosci
wyglada system informatyczny realizujacy przelewy w USA.

CSI jest znanym i cenionym naukowo dokumentalnym serialem :)

A emacsem przez sendmaila sie tam nikt nie wlamywal? :)

Data: 2009-08-05 00:51:34
Autor: BK
Bankowosc po amerykansku
On Aug 5, 9:50 am, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

wyglada system informatyczny realizujacy przelewy w USA.

CSI jest znanym i cenionym naukowo dokumentalnym serialem :)

A emacsem przez sendmaila sie tam nikt nie wlamywal? :)- Hide quoted text -

http://www.wykop.pl/link/176829/dlaczego-csi-to-jedno-wielkie-gowno

:)

Data: 2009-08-05 09:07:24
Autor: Budzik
Bankowosc po amerykansku
Osobnik posiadający mail bkapuscinski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.wykop.pl/link/176829/dlaczego-csi-to-jedno-wielkie-gowno

film został usuniety

"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Data: 2009-08-05 02:49:58
Autor: BK
Bankowosc po amerykansku

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ;www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Uchh w kazdym razie film pokazywal scene z CSI gdzie biora nagranie z
monitoringu miejskiego, robia stop klatke, powiekszaja zdjecie i chyba
z odbicia czyjegosc pyszczka na lyzeczce od herbaty [czy czegos
podobnego] powiekszaja twarz i probuja rozpoznac kolesia :)

Generalnie CSI to konwencja "komiksowo/sc-fi" i nie nalezy teko
traktowac powaznie :)

Data: 2009-08-05 10:07:24
Autor: Budzik
Bankowosc po amerykansku
> [...]

z odbicia czyjegosc pyszczka na lyzeczce od herbaty [czy czegos
podobnego] powiekszaja twarz i probuja rozpoznac kolesia :)

tak sie chyba da, bo w nie pierwszym filmie juz to widze... ;-)
P.S. Netykieta!

Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Bankowosc po amerykansku