Bankowosc po amerykansku

Data: 2009-08-05 11:54:49
Autor: JanKo
Bankowosc po amerykansku
Agent cef nadaje:
w filmie Zagadki CSI jest scena w której detektywi po zalogowaniu się
do czyjegoś konta śledzą przepływy pieniężne i komentują następująco:
- O, tu jakiś przelew na 35 tysięcy dolarów
- Zobaczmy do kogo.
- Niestety jeszcze nie dotarł, więc się nie dowiemy.

Po obejrzeniu odcinka serialu Zagadki CSI w którym ofiara została porażona prądem poprzez obecność zjonizowanego gazu w dziurawych butach, mój ojciec, stary elektryk, zarykiwał się ze śmiechu przy co drugim zdaniu, nie pozwalając mi skupić się na ogladaniu tego bardzo wnikliwego i pouczającego filmu.

Bankowosc po amerykansku