Bankowóz ktoś przerabiał ?

Data: 2012-05-20 10:24:00
Autor: glang
Bankowóz ktoś przerabiał ?
Czy ktoś to próbował ? czy warto, czy działa ;) ?

mniej upierdliwe niż kratka- bo tylko pudełko + jakaś elektonika ?

są firmy które robią to ad A do Z.
sam też myślę ale nie wiem czy nie musisz mieć jakiś dodatkowych kwitów które oni załatwiają za Ciebie
no i jeszcze jedno w jedneym z salonów usłyszałem że można to zrobić tylko w nowym aucie przed pierwszą rejestracją ale to nie potwierdzone info
pzdr
GL

Data: 2012-05-20 11:28:43
Autor: Michał
Bankowóz ktoś przerabiał ?
glang <glang@o2222222.pl> napisał(a):
> [...]

no i jeszcze jedno w jedneym z salonów usłyszałem że można to zrobić tylko
nowym aucie przed pierwszą rejestracją ale to nie potwierdzone info

Właśnie mi chodzi o takie firmy (im mniejsza tym lepiej ;) )
i o dość stare auto (auta 2..3?) które pali jak 4 nowe, więc
mogło by to mieć sens.

narazie myślę zupełnie teoretycznie - bo przeróbka pewnie przekracza cene auta
ale tez cena paliwa w kilka mies przekracza cene auta i przeróbki ;)

Data: 2012-05-20 20:49:54
Autor: glang
Bankowóz ktoś przerabiał ?
[...]

no tutaj to wątpliwości nie ma. około 10 tysia
pzdr
GL

Bankowóz ktoś przerabiał ?