Bankowy szczyt g??upoty....

Data: 2011-02-16 22:34:06
Autor: Krzysztof
Bankowy szczyt g??upoty....

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:ijh8ui$2r48$1opal.icpnet.pl...
Klient otwiera w banku konto i zamawia do niego kart臋 debetow膮. Po kilku tygodniach listem zwyk艂ym przychodzi karta i........w drugim li艣cie zwyk艂ym (w tym samym dniu) PIN do niej.

Karta jest nieaktywna, ale przecie偶 mo偶na j膮 aktywowa膰 korzystaj膮c z PINu. Wystarczy wyp艂aci膰 got贸wk臋 z bankomatu lub dokona膰 p艂atno艣ci bezgot贸wkowej w sklepie.

Wyobra藕my sobie, 偶e jaki艣 "inteligent" okrada skrzynk臋 pocztow膮 i wyjmuje z niej kart臋 i PIN. Nast臋pnie rado艣nie korzysta z karty.

Jak my艣licie kto odpowiada za transakcje kartowe zaakceptowane PINem?

Z lito艣ci nie poda艂em nazwy tego banku, ale g艂upota i kr贸tkowzroczno艣膰 os贸b, kt贸re wymy艣li艂y t臋 procedur膮 mnie porazi艂a ;-/

ten bank nazywa sie BGZ

Data: 2011-02-16 22:37:29
Autor: RobertS
Bankowy szczyt g??upoty....

ten bank nazywa sie BGZ

nie, pr贸bujesz dalej?

RobertS

Data: 2011-02-16 22:40:51
Autor: Ra
Bankowy szczyt g??upoty....
W dniu 2011-02-16 22:34, Krzysztof pisze:

[...]

w bgz dostajesz kod aktywacyjny na sms, przynajmniej w ebgz

Data: 2011-02-16 22:47:13
Autor: Krzysztof
Bankowy szczyt g??upoty....

"Ra" <tikiriki.wytinijto@poczta.onet.pl> wrote in message news:ijhg94$g5a$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Moze nie w kazdym wariancie konta, ja opisuje przypadek, gdzie naprzod wyslali karte, potem wyslali koperte z PIN, ten zestaw wystarczy do aktywacji karty- np jednym ze sposobow jest uzycie karty w bankomacie lub sklepie.

Data: 2011-02-16 23:07:18
Autor: wiatrak
Bankowy szczyt g??upoty....

U偶ytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ijhfse$ltj$1news2.ipartners.pl...
Z lito艣ci nie poda艂em nazwy tego banku, ale g艂upota i kr贸tkowzroczno艣膰 os贸b, kt贸re wymy艣li艂y t臋 procedur膮 mnie porazi艂a ;-/

ten bank nazywa sie BGZ

W Lukasie by艂o tak samo. Nie wiem jak teraz. Karte aktywowa艂o si臋 w bankomacie z u偶yciem PINu

Data: 2011-02-17 20:13:11
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bankowy szczyt g??upoty....
[...]

Nie. W BG呕 jest inny poziom debilizmu ;)

Zak艂adasz konto. Karta przychodzi poczt膮, a w niej instrukcja: Wy艣lij SMS o tre艣ci HAS艁O (has艂o jest w li艣cie z kart膮) na NUMER (Numer jest w li艣cie z kart膮). SMS musisz wys艂a膰 z telefonu kom, kt贸ry wskaza艂e艣 przy zak艂adaniu konta.

Wysy艂asz sms zgodnie z instrukcj膮, i dostajesz sms zwrotny o tre艣ci:

呕膭DANIE WYGENEROWANIA NUMERU PIN NIE MO呕E BY膯 ZREALIZOWANE - skontaktuj si臋 z BG呕 pod numerem telefonu.

Kontaktujesz si臋, a tam ci m贸wi膮 : no wie pan, jest jaki艣 b艂膮d. Prosz臋 z艂o偶y膰 pisemn膮 reklamacj臋.

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Bankowy szczyt g??upoty....