Bankowy tytuł egzekucyjny

Data: 2009-11-27 08:43:16
Autor: Clegan
Bankowy tytuł egzekucyjny
On 26 Lis, 16:41, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
spłaciłem kredyt w całości, a w sumie to chciałbym aby po spłacie
kredytu bank unieważnił ten tytuł.

Przecież nie może unieważnić czegoś co nie powstało - bte wystawia się
kiedy dłużnik nie spłaca zadłużenia.
Ja bym się domagał formalnego pisma z banku, że kredyt jest spłacony.

Data: 2009-12-04 12:29:20
Autor: KJ Siła Słów
Bankowy tytuł egzekucyjny
Clegan pisze:

[...]

Masz rację. Źle się wyraziłem, chodziło mi o unieważnienie/wycofanie
oświadczenia o zgodzie na poddanie się egzekucji z tytułu BTE.

Ja bym się domagał formalnego pisma z banku, że kredyt jest spłacony.

To była moja druga propozycja aby wpisać w umowę obowiązek wystawienia
przez bank takiego pisma w ciągu 30 dni od spłaty całości zobowiązań.
W swojej bezczelności napisałem nawet że obowiązek ten ma być obciążony
sankcją za niewykonanie, ale jako ludzki Pan dałem im możliwość
zaproponowania formy tej sankcji.
:-)

Oczywiście, nie żebym wierzył, że bank się tym przejmie, ale w
międzyczasie policzyłem przepływy i wyszło mi że dam sobie radę bez banku.

Generalnie wydaje mi się, że oferta nie była zła - 15 tysi na 12
miesięcy, do spłaty w sumie 17500 PLN.
Bez ganiania po kwity US, ZUS czy inne.
Lekkie upierdliwosci przy wczesniejszej splacie, czy zmienną stopę bym
im darował, ale zapisy odnośnie BTE mnie zmroziły a lekko nieopanowana
papierologia dołożyła swoje.

KJ

Data: 2009-12-04 13:42:53
Autor: MarekZ
Bankowy tytuł egzekucyjny
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfarv6$bcf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Generalnie wydaje mi się, że oferta nie była zła - 15 tysi na 12
miesięcy, do spłaty w sumie 17500 PLN.
Bez ganiania po kwity US, ZUS czy inne.

Mnie się z kolei wydaje, że była beznadziejna. To były 12 rat miesięcznych? Czy tylko mnie się wydaje, że takie warunki odpowiadają oprocentowaniu nominalnemu pomiędzy 29% a 30%? No przecież to jest jakieś dno na miarę Citi.

Data: 2009-12-08 20:27:29
Autor: KJ Siła Słów
Bankowy tytuł egzekucyjny
MarekZ pisze:

[...]

Chyba okolo 19 oprocentowanie plus prowizja co jej bylo 5% chyba.

Znaczy ze dobrze że nie wziąłem.
Ale moje wieloletnie Pekao SA dawalo mi jeszcze gorsze warunki a papierologi mialbym wiecej.

Tak czy inaczej: banki to zło ;-)
I tak dam rade zrobic co zaplanowalem, a zaoszczedzone koszty kredytu moge teraz smialo przepic :-)

KJ

Bankowy tytuł egzekucyjny