"Bankron.pl": Co do kurwy n臋dzy? [J臋ki lamera]

Data: 2010-09-05 09:04:40
Autor: Andrzej Adam Filip
"Bankron.pl": Co do kurwy n臋dzy? [J臋ki lamera]
"Bankron.pl" <bankron@bankron.pl> pisze:
U偶ywam Outlook Express. Poblokowa艂em tych przyg艂up贸w jak Charlie co艣 tam i innych. I by艂oby spoko, ale ci膮gle kto艣 odpisuje na ich chore jazdy i mam pe艂no post贸w "Re: nag艂贸wek przyg艂upa". Ludzie, poblokujcie ich i niech sobie pisz膮 w pr贸偶ni臋. Szkoda grupy.
[...]

To se zmie艅 czytnik news贸w na porz膮dny czyli taki co potrafi punktowa膰
odpowiedzi na posty "nielubianych" zmaiast takiego jaki MS uzna艂 w swej
"m膮dro艣ci" za wystarczaj膮cy.

Ja mam taki czytnik kt贸ry pokazuje wszystkie posty ale z zaznaczeniem
kt贸re uwa偶a za "niewarte przeczytania" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieni膮dze + Twoje ryzyko = Tw贸j zysk *albo* strata
呕yj tak, jakby艣 mia艂 umrze膰 jutro. Ucz si臋 tak, jakby艣 mia艂 偶y膰 wiecznie.

"Bankron.pl": Co do kurwy n臋dzy? [J臋ki lamera]