Bankructwa polskich firm za czasów rządów PiS

Data: 2013-09-02 18:52:08
Autor: Mark Woydak
Bankructwa polskich firm za czasów rządów PiS
"W 2006 roku liczba upadłości w Polsce znacząco spadła w porównaniu z rokiem ubiegłym. Podczas, gdy w dwunastu miesiącach 2005 roku zarejestrowano 861 bankructw, w 2005 roku dane wykazują łącznie 648 upadłości. Oznacza to dwucyfrowe, bo aż 25% zmniejszenie liczby upadających przedsiębiorstw - wynika z raportu Euler Hermes."

A było już tak pięknie tylko to wredne społeczeństwo wolało Donka, a nie Jarka.

MW

Data: 2013-09-02 10:59:03
Autor: leming.show
Bankructwa polskich firm za czasów rządów PiS
http://forsal.pl/grafika/686283,126514,upadlosci_firm_w_polsce_liczba_upadajacych_firm_rosnie_najszybciej_od_lat.html

PKB leci na ryj, liczba  upadajacych firm pikuje do pionu:) Zmien zaklecie.

Data: 2013-09-02 11:00:57
Autor: leming.show
Bankructwa polskich firm za czasów rządów PiS
Gdyby nie taki Michalkiewicz, to takiego huja bym sie dowiedzial z tefauenu, ile to Donek oddal zydom.

Data: 2013-09-02 21:09:20
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-02 19:59, leming.show@gmail.com pisze:
http://forsal.pl/grafika/686283,126514,upadlosci_firm_w_polsce_liczba_upadajacych_firm_rosnie_najszybciej_od_lat.html

PKB leci na ryj, liczba  upadajacych firm pikuje do pionu:) Zmien zaklecie.

Kolejne dane wyrwane z pełnego kontekstu - upadło 1,3 tys., ale powstała rekordowa liczba 184 tys. nowych :

http://www.sfora.biz/Polacy-staja-sie-przedsiebiorcami-Rekordowa-liczba-nowych-firm-a58852

Anatol

Data: 2013-09-02 13:08:12
Autor: leming.show
użytkownik Anatol napisał:

http://www.sfora.biz/Polacy-staja-sie-przedsiebiorcami-Rekordowa-liczba-nowych-firm-a58852

Anatol

To moze pojdziemy na kompromis, upadlo 10 firm 10-cio osobowych, powstalo 20 firm jednoosobowych. Na to sie zgodze:) Czesc osob uleglo samospaleniu. Reszta wyjechala do UK.

Data: 2013-09-02 23:01:47
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-02 22:08, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Anatol napisał:

[...]

To jest stosunek 180 : 1

Więcej powstaje to i więcej z nich bankrutuje.

Anatol

Data: 2013-09-03 12:59:56
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 2 września 2013 23:01:47 UTC+2 użytkownik Anatol napisał:

> [...]

To jest stosunek 180 : 1

Więcej powstaje to i więcej z nich bankrutuje.

Panie Anatol, ja mam konkretne pytanie, na ktore, Pan , moze  znac odpowiedz:
Jaki procent polskiego eksportu kreuja firmy zagraniczne , dzialajace w Polsce ?

Data: 2013-09-03 17:16:18
Autor: u2
W dniu 2013-09-02 23:01, Anatol pisze:
To jest stosunek 180 : 1

Więcej powstaje to i więcej z nich bankrutuje.

bzdura

--
http://www.youtube.com/watch?v=99uxziDmSM4

Data: 2013-09-03 21:42:36
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5225fd41$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-02 23:01, Anatol pisze:
To jest stosunek 180 : 1

Więcej powstaje to i więcej z nich bankrutuje.

bzdura

Główny ekonomisto kraju, porównaj sobie (procentowo) ilość firm "upadających" z istniejącymi, a wtedy wyciągnij wnioski. Jeżeli potrafisz.

MW

Data: 2013-09-02 21:14:46
Autor: u2
W dniu 2013-09-02 21:09, Anatol pisze:
Kolejne dane wyrwane z pełnego kontekstu - upadło 1,3 tys., ale powstała
rekordowa liczba 184 tys. nowych

chyba w twoich snach tolek ...-;)

--
https://play.spotify.com/track/5VL0Mk9DHcbSFaMdR6ZIwW

Bankructwa polskich firm za czasów rządów PiS