Bankujesz kupujesz - to jakas kpina

Data: 2009-09-09 09:24:44
Autor:
Bankujesz kupujesz - to jakas kpina
Witam

Zajrzałem tam po raz pierwszy - bo rachunek mam , karte kredytową też to
punkty jakieś lecą

No i wg mnie ten program to kpina - kto zdrowy na umysle będzie coś tam
kupował - to sa jakieś jaja

opłaty dystrybucyjne od byle czego ponaliczane na horrendalnym poziomie -
przeciez to żadna przesyłka nawet kurierska tyle nie kosztuje

Co za idiota wymyślił ten program, te ceny i te opłaty?

Czy zdarzyło wam się kupic coś w tym bankujesz kupujesz i co o tym sądzicie

Data: 2009-09-09 13:00:43
Autor: wspolna-flaszka.pl
Bankujesz kupujesz - to jakas kpina
forum.ingbank.pl

:-) jest juz nawet o tym watek

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-09-09 13:22:55
Autor: paranoix
janekwojcik@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Czasem można wyrwać coś ciekawego - ja swego czasu kupiłem po obniżonej cenie kilka zestawów do internetu mobilnego Play i potem je sprzedałem na Allegro drożej.

Data: 2009-09-29 11:20:12
Autor: Arek
Bankujesz kupujesz - to jakas kpina
Moim zdaniem dla samego programu lojalnościowego nie ma sensu się wiązać z bankiem. To jest trochę przy okazji. Ja "wyrwałem" Lenovo T61 kilka stówek taniej, ale na pewno nie o tyle ile deklarował bank: 3200 <- 5400 :))) Podawane przez nich ceny przed rabatem nie są cenami rynkowymi i trzeba sprawdzać jak jest w rzeczywistości.

Pozdrawiam

Bankujesz kupujesz - to jakas kpina