Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?

Data: 2009-10-08 07:55:23
Autor: fatso
Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?
Pisalem juz wyzej o Baobab Resources- mam tam bodajze cwierc procenta udzialu, duzo.
Mozna go obserwowac lub nawet kupic na LSE:BAO albo na PLUS: BAO.GB
Dlugotermonowcom przyniesie dziesieciokrotny zwrot z kapitalu. Ja do nich nie naleze,
ja jestem graczem. Ale warto by sie taki np KGHM zainteresowal nim wejda tam Chinczycy.
Vanadium, Titanium do wziecia plus, oczywiscie, potezne zloza bogatych rud zelaza.
Zalaczam czesc dzisiejszego oswiadczenia  do LSE:

fatso

*Positive Scoping Study Results (Baobab)*

 TIDMBAO  RNS Number : 4446A Baobab Resources PLC 08 October 2009  ?   POSITIVE SCOPING STUDY RESULTS   8 October 2009   Baobab Resources Plc. ("Baobab" or the "Company") is an iron ore, base and precious metals explorer with a portfolio of exploration projects in Mozambique. Further to the Company's recent announcement on 24 September 2009 declaring a 47.7Mt maiden Inferred Resource at Chitongue Grande and its AIM announcement on 29 September 2009 regarding the 400 - 700Mt exploration target potential for the greater Massamba Group area, Baobab is pleased to announce the outcomes of a scoping study undertaken for its Tete magnetite (iron / vanadium) and ilmenite (titanium) project (the "Project"). The study was conceptual in nature, based on limited information, and the results should be treated as such.   HIGHLIGHTS     *  Independent conceptual mineral process analysis and financial <#> modelling of  the   Project completed by Coffey Mining Pty Ltd ("Coffey") with key conclusions as   follows: - Financial modelling points toward positive project economics in the production   of multiple commodities from a notional mineralised tonnage of 300Mt. - Mineral process analysis indicates that high quality magnetite (iron /   vanadium) and ilmenite (titanium) concentrates may be produced. - Review of 2008 metallurgical data indicates that overall mass recoveries may   be significantly improved through the blending of feed stocks. - Analysis has identified key sensitivities to be addressed to meet maximum   project upside. - The studies endorse, and help clarify, exploration and metallurgical work   programmes. - The Project's strategic location with respect to critical infrastructure and   complementary resources presents excellent opportunities to upgrade products on   site (roasting / smelting / etc). - On the basis of the study Coffey has recommended that continued Project   development work is undertaken.

Data: 2009-10-08 08:03:56
Autor: fatso
Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?
Jesli ktos chcial kupic na  podstawie powyzszego raportu to za pozno.
Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

Data: 2009-10-08 15:29:19
Autor: przemoN
fatso pisze:
Jesli ktos chcial kupic na  podstawie powyzszego raportu to za pozno.
Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

chciałem kupić garść, ale z PL LSE to chyba tylko z IDM, a ich unikam jak ognia
może jakaś alternatywa?

przemon

Data: 2009-10-08 14:43:05
Autor: fatso
przemoN wrote:
fatso pisze:
[...]

kup na rynku Plus: dzis akcje perwersyjnie spadaja, mozesz teraz kupic za ok 12p/1 akcja
Oczekiwane jest wiecej ogloszen dla gieldy w pazdzierniku.
A jak tam wejda Chinczycy czy tez Rio Tinto Zinc- to fru fru!
powodzenia(mam tam cwierc procenta spolki)

fatso

Data: 2009-10-08 16:19:38
Autor: przemoN
fatso pisze:

[...]

szybko tam konta też się nie otworzy, parę dni na pewno zejdzie - spróbuję
przemoN

Data: 2009-10-08 17:35:24
Autor: p i m1
przemoN wrote:
> fatso pisze:

kup na rynku Plus

Czy mozesz wyjasnic Fatso co to znaczy "na rynku Plus" ?
pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-10-08 19:38:21
Autor: fatso
p_i_m1@poczta.onet.pl wrote:
przemoN wrote:

fatso pisze:

kup na rynku Plus

Czy mozesz wyjasnic Fatso co to znaczy "na rynku Plus" ?
pozdrawiam
Przemek

rynek Plus, niezalezny od LSE. Trzeba obserwowac oba bo akcje jakie tu rekomendowalem
czasem leza na LSE a cala akcja jst na Plus.

http://www.plusmarketsgroup.com/

fatso

Data: 2009-10-08 14:45:36
Autor: fatso
przemoN wrote:
fatso pisze:
[...]

a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce  spolki gdzie mozliwe jest dziesieciokrotne
pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w przeciagu  paru tygodni?)

Data: 2009-10-08 15:59:25
Autor: Fidelio
[...]

Immoeast w dołku bessy był poniżej 1 pln, a teraz chodzi po 16-17 pln.

Data: 2009-10-08 16:26:25
Autor: przemoN
fatso pisze:

a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce  spolki gdzie mozliwe jest dziesieciokrotne
pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w przeciagu  paru tygodni?)

nie znam, ale na L to od dawna złoto, reszta to waluty (dolar, jen) powoli, do przodu
od przyszłego tygodnia planuję delikatnie w GPW (mam kilka typów), reszta wyjdzie w praniu
pozdrawiam

przemoN

Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?