Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?

Data: 2009-10-08 08:03:56
Autor: fatso
Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?
Jesli ktos chcial kupic na  podstawie powyzszego raportu to za pozno.
Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

Data: 2009-10-08 15:29:19
Autor: przemoN
fatso pisze:
Jesli ktos chcial kupic na  podstawie powyzszego raportu to za pozno.
Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

chciałem kupić garść, ale z PL LSE to chyba tylko z IDM, a ich unikam jak ognia
może jakaś alternatywa?

przemon

Data: 2009-10-08 14:43:05
Autor: fatso
przemoN wrote:
fatso pisze:
[...]

kup na rynku Plus: dzis akcje perwersyjnie spadaja, mozesz teraz kupic za ok 12p/1 akcja
Oczekiwane jest wiecej ogloszen dla gieldy w pazdzierniku.
A jak tam wejda Chinczycy czy tez Rio Tinto Zinc- to fru fru!
powodzenia(mam tam cwierc procenta spolki)

fatso

Data: 2009-10-08 16:19:38
Autor: przemoN
fatso pisze:

[...]

szybko tam konta też się nie otworzy, parę dni na pewno zejdzie - spróbuję
przemoN

Data: 2009-10-08 17:35:24
Autor: p i m1
przemoN wrote:
> fatso pisze:

kup na rynku Plus

Czy mozesz wyjasnic Fatso co to znaczy "na rynku Plus" ?
pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-10-08 19:38:21
Autor: fatso
p_i_m1@poczta.onet.pl wrote:
przemoN wrote:

fatso pisze:

kup na rynku Plus

Czy mozesz wyjasnic Fatso co to znaczy "na rynku Plus" ?
pozdrawiam
Przemek

rynek Plus, niezalezny od LSE. Trzeba obserwowac oba bo akcje jakie tu rekomendowalem
czasem leza na LSE a cala akcja jst na Plus.

http://www.plusmarketsgroup.com/

fatso

Data: 2009-10-08 14:45:36
Autor: fatso
przemoN wrote:
fatso pisze:
[...]

a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce  spolki gdzie mozliwe jest dziesieciokrotne
pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w przeciagu  paru tygodni?)

Data: 2009-10-08 15:59:25
Autor: Fidelio
[...]

Immoeast w dołku bessy był poniżej 1 pln, a teraz chodzi po 16-17 pln.

Data: 2009-10-08 16:26:25
Autor: przemoN
fatso pisze:

a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce  spolki gdzie mozliwe jest dziesieciokrotne
pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w przeciagu  paru tygodni?)

nie znam, ale na L to od dawna złoto, reszta to waluty (dolar, jen) powoli, do przodu
od przyszłego tygodnia planuję delikatnie w GPW (mam kilka typów), reszta wyjdzie w praniu
pozdrawiam

przemoN

Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?