Barack

Data: 2012-07-26 17:37:40
Autor: identyfikator: 20040501
Barack
to co Barack? skompromitujesz się przed nami popierając Platformę Obywatelską i całą Wyzwoloną Europę?

Data: 2012-07-26 16:01:49
Autor: Observatore
Barack
identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):
to co Barack? skompromitujesz się przed nami popierając Platformę Obywatelską i całą Wyzwoloną Europę?

to znaczy przed kim sie skompromituje?  PO zostala wybrana przez pewna czesc
Polakow w demokratycznych wyborach. Popieraja ja panstwa europejskie i Kreml.

Prezydent USA, ma wypowiedziec wojne w obronie spoleczenstwa ktore samo sobie
wybiera takich przywodcow?

:)))

Data: 2012-07-26 18:28:38
Autor: identyfikator: 20040501
Barack
zgrabnie, niestety mnie szyderczy uśmieszek przewodniczącego PO wypowiadającego się w sprawie kompromitacji PO, nie przekonuje...

Data: 2012-07-26 16:38:31
Autor: Observatore
Barack
identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):
zgrabnie, niestety mnie szyderczy uśmieszek przewodniczącego PO wypowiadającego się w sprawie kompromitacji PO, nie przekonuje...

nie rozumiem. Piszcie wprost o co wam chodzi. To przeciez grupa dyskusyjna, a nie dla dyplomatow:)

Data: 2012-07-26 18:46:04
Autor: identyfikator: 20040501
Barack
a tego "Hanna Gronkiewicz Waltz ostre bloki" też pewnie nie czaisz? jeśli tak to długo by wyjaśniać...

Data: 2012-07-26 16:51:39
Autor: Observatore
Barack
identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):
a tego "Hanna Gronkiewicz Waltz ostre bloki" też pewnie nie czaisz? jeśli tak to długo by wyjaśniać...

jak mam czaic? Nie siedze przeciez w cudzej glowie. Jesli samemu wie sie o co
chodzi, to mozna wytlumaczy krotko.

Data: 2012-07-30 19:57:56
Autor: identyfikator: 20040501
Barack
Lekcja 1:
zobacz jak ogromny sukces wyborczy odniosła Hanna Gronkiewicz Waltz wywiadem w POLSACIE mimo, że go jeszcze nie było na antenie...

Data: 2012-07-31 00:48:06
Autor: Observatore
Barack
[...]

A teraz moja odpowiedz i moje lekcje:

LEKCJA 1 - jak powstal i do kogo nalezy Polsat?

LEKCJA 2 - do jakiej partii nalezy HGW? Kto zalozyl te partie?

LEKCJA 3 - KTO wybral HGW w Warszawie na prezydenta Warszawy?

LEKCJA 4 - KTO wytypowal HGW na Prezes Narodowego Banku Polskiego ?

LEKCJA 5 - dla kogo pracowala i kim byla osoba ktora wytypowala HGW na prezesa NBP?

LEKCJA 6 - KTO organizowal tzw. Okragly stol i dlaczego go organizowal?

           KTO jest glownym benificjentem tego porozumienia okraglostolowego?

LEKCJA 7 - KTO wybral drugi raz, po katastrofie smolenskiej tem rzad zlodzieii i oszustow, oraz takiego nieudacznika na prezydenta Polski ktory kompromituje wszystkich Polakow, oraz robi wszytko aby POlaka znowu stala sie prywislanskim krajem?

        No KTO to robi ?? KTO takich zdrajcow i nieudacznikow wybiera dobrowolnie na przywodcow Polski???

       Marsjanie??

 PS. Na tej grupie pisze juz 2 lata i tlumacze jak krowie na rowie co jest grane, a wy mi lekcji chcecie udzielac, bo jakis cymbal wam wmowil ze jankesi lub Marsjanie sa winni waszym debilnym wyborom ?

--

Barack