Barack Obama ponownie zaprosił Komorowskiego do USA.

Data: 2010-11-20 17:19:57
Autor: rAzor
Barack Obama ponownie zaprosił Komorowskiego do USA.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Ten Obama jest taki niesprawiedliwy, fuj! ;-)) Poprzednik prezydenta
Komorowskiego wychodził z siebie, wisiał Obamie u rękawa, żeby tylko
zaskarbić sobie łaski najpotężniejszego prezydenta na świecie, a ten
zaprasza Bronisława Komorowskiego i to dwukrotnie w tak krótkim okresie
czasu! Może po prostu czekał, aż poprzednik dorośnie do prezydentury...

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Masz tutaj, tępy kłamliwy pełoski kmiocie i policz sobie na paluszkach ile razy Kaczyński był w USA, ile razy spotykał sie z prezydentami USA (Bushem i Obamą):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wizyty_zagraniczne_prezydenta_Lecha_Kaczyńskiego Ależ z ciebie kretyn, Kawecki. Tympy, oszczany kretyn Kawecki. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-20 17:29:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:ic8sfb$gqg$1news.onet.pl...
[...]

Słyszałem, że Obama tak sobie ulubił Kaczyńskiego, że tylko ze względu na niego postanowił kontynuować umieszczanie w Polsce tarczy antyrakietowej. Powiadomił byłego prezydenta o swojej decyzji w rozmowie telefonicznej. Wszyscy Polacy o tym sukcesie słyszeli.
Nie wiem dlaczego, później zmienił zdanie. Może potem zanielubił przezydenta?

Data: 2010-11-20 17:42:59
Autor: rAzor
Barack Obama ponownie zaprosił Komorowskiego do USA.
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Słyszałem, ..........

Idź do laryngologa, albo jeszcze lepiej do psychiatry, skoro słyszysz "głosy".
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-20 18:02:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <pora.do.wora.dunald@po.com.ru> napisał w wiadomości news:ic8tqh$l41$1news.onet.pl...
[...]

Typowe picowskie zagranie. Brak ci argumentów i próbujesz mnie obrazić.

Jeszcze raz. Czy zaprzeczasz, że:
[...]
Nie wiem dlaczego, Obama później zmienił zdanie. Może potem znielubił
prezydenta Kaczyńskiego?

Barack Obama ponownie zaprosił Komorowskiego do USA.