Barack Obama poparł małżeństwa homoseksualistów

Data: 2012-05-10 09:19:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Barack Obama poparł małżeństwa homoseksualistów

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofpck$9il$1inews.gazeta.pl...
Po długich wahaniach prezydent Barack Obama poparł małżeństwa homoseksualne, wypowiadając się na ten temat w wywiadzie nagranym w środę dla telewizji ABC News. Poprzednio unikał wyraźnej deklaracji, mówiąc, że jego poglądy w tej sprawie "ewoluują".

http://www.polskatimes.pl/artykul/571481,barack-obama-poparl-malzenstwa-homoseksualistow-przekonaly,id,t.html

Gdy przypominam sobie Lecha Kaczyńskiego wiszącego na rękawie Obamy, usiłującego stworzyć wrażenie przyjaźni między nimi, to nasuwa mi się pytanie do picowskiej gawiedzi z jej szefem na czele: no i co wy nato?

Nie jestem pisiakiem, ale co ma piernik do wiatraka?
Czy Kaczyński mógł wtedy antycypować dzisiejsze zachowanie Obamy?

Jeśli przypier**alasz się do Lecha Kaczyńskiego, to miej rzeczywiste powody. Zresztą, człowiek nie żyje. Lubisz tańczyć na grobach ludzi, z którymi za życia politycznie się nie zgadzałeś?

Data: 2012-05-10 09:24:49
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab6c02$0$1311$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To nie jest zarzut w stronę Lecha Kaczyńskiego. Ten jest tylko dowodem dsympatii picowskich kręgów do amerykańskiego prezydenta.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-10 09:41:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofqgo$c2g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Chyba, że tak. Zdaje się, że Obama stanął tam, gdzie stało ZOMO.

Barack Obama poparł małżeństwa homoseksualistów