[foto] Barania Góra - Magurka Radziechowska - Matyska

Data: 2019-10-22 00:31:32
Autor: bans
[foto] Barania Góra - Magurka Radziechowska - Matyska
https://photos.app.goo.gl/TMVZJR2yKg4zEydk7

....czyli baraniogórskie szutry (i nie tylko).

Data: 2019-10-22 01:01:27
Autor: Jacek G.
W dniu wtorek, 22 października 2019 09:31:35 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://photos.app.goo.gl/TMVZJR2yKg4zEydk7

...czyli baraniogórskie szutry (i nie tylko).

Fajnie. Taką traskę, to może dałbym nawet radę kiedyś zrobić. A wiesz może jak wygląda odcinek czerwonego szlaku z Baraniej na Magurkę Wislańską? Celowo go ominąłeś dołem? Szedłem nim oczywiście parę razy, ale nie pamiętam jak to wygląda "rowerowo".
A póki co odwdzięczę się relacjami z bardziej plaskatych terenów:
http://www.jginter.pl/Relacje/Jesien%202019/index.html
--
Jacek G.

Data: 2019-10-22 03:21:45
Autor: bans
W dniu wtorek, 22 października 2019 10:01:29 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:

Celowo go ominąłeś dołem? Szedłem nim oczywiście parę razy, ale nie pamiętam >jak to wygląda "rowerowo".

Celowo. Wolałem jechać niż pchać czerwonym w dół i w górę ;)
Celem były szutrówki i ogarnięcie ich - bo zawsze się tam gubię, Barania Góra była celem pobocznym.

[foto] Barania Góra - Magurka Radziechowska - Matyska